Administrativ Studentermedhjælper søges til Janssen-Cilag A/S 

Part time/Full time: Part time 

Employment type: Student 

Location: København 

Industry: Accounting/Finance 

Job function:  

Apply by date: 31-03-2022 

Administrativ Studentermedhjælper søges til Janssen-Cilag A/S


- Har du lyst til at få foden indenfor i en af verdens største medicinalvirksomheder?
- Er du studerende på en videregående uddannelse?
- Trives du med administrativt arbejde inden for Pricing and Tender?



Om jobbet

Janssen-Cilag A/S er en del af den globale koncern Johnson & Johnson, som er verdens største healthcare company, og Janssen i sig selv er verdens 8. største medicinalvirksomhed.
Hvert år investerer Janssen 21 % af salget i forskning & udvikling for at finde og udvikle nye lægemidler, og Janssen har også 21 forsknings- & udviklingsafdelinger verden over.

Afdelingen som du bliver en del af, hedder Market Access and Public Affairs, og din nærmeste leder herunder vil være vores Pricing and Tender Manager. I afdelingen arbejdes bl.a med at sikre offentlig finansiering til de behandlinger, Janssen udvikler (Market Access), samt at sikre de rette rammevilkår på længere sigt (Public Affairs).

Arbejdsopgaverne foregår i høj grad i prissystemerne, og vil være af administrativ karakter så som eksempelvis:
  • Koordinere med interne funktioner så som Kundeservice og Finans
  • Overvåge udbud
  • Administration af priser i interne og eksterne systemer
  • Udarbejde internt uddannelsesmateriale
  • Generelle administrative opgaver; leverandør onboarding, PO oprettelse osv. (generelt admin arbejde)



Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke væsentlig, men vi ser gerne at du enten er 2.års eller 3.års studerende, og trives med rutinepræget arbejde, hvor du motiveres af at se bunken blive mindre og mindre. Du skal kunne tale og skrive dansk.

Derudover forventer vi at du:
  • er detaljeorienteret, struktureret, og kan lide at arbejde med prissystemer og lign.
  • kan lide at arbejde med processer og administrative opgaver / rutinepræget opgaver
  • har gode dansk- og engelskkundskaber i både tale og skrift



Det praktiske

Midlertidig ansættelse frem til 28-02-2023
Arbejdsstedet er fleksibelt og aftales ved ansættelsen. Kontoret ligger på adressen Bregnerødvej 133, 3460 Birkerød
Opstart hurtigst muligt
Arbejdstid: 20 timer om ugen, fordelingen af timerne på ugen er fleksibel

Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen.

Janssen samarbejder med Experis I denne rekrutteringsproces, så hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Ressource Manager, Astrid Gotlieb Jensen på tlf. 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl. 10:00-14:00
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.