Debt Collection Officer 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Temporary employment 

Location: Høje-Taastrup 

Industry: Financial Control 

Job function: Accounting/Finance 

Apply by date: 30-06-2022 

Debt Collection Officer søges til Nordea i Tåstrup



Har du erfaring inden for den financielle sektor, og kan du lide at arbejde med administrative opgaver og inkassosager? Så er det måske dig der er brug for hos Nordea.

Om jobbet

Til Nordeas inkassoafdeling i Tåstrup søger vi flere Debt Collection Officers. Projektet i detaljer vil du blive sat ind i, når du begynder.
Det drejer sig om en midlertidig ansættelse indtil udgangen af 2022.

Opgaverne er primært administrative og handler om gennemgang og vurdering af diverse dokumenter samt overdragelse af sager til samarbejdspartner.

Din profil
  • Du har erfaring med enten inkasso, AML/KYC eller kundeservice fra den finansielle sektor
  • Du trives med en grad af rutine opgaver
  • Du er selvstændig og initiativrig
  • Du er struktureret og har overblik
  • Du taler og læser dansk uden problemer og kan tale/skrive engelsk i et omfang, så du kan deltage i interne og eksterne møder
  • Du kan fremvise en straffeattest, og du er ikke registreret i RKI
  • Har du tidligere arbejdet i Nordea, er det en fordel, men det er ikke et krav


Det praktiske
- Midlertidig ansættelse indtil udgangen af 2022
- Arbejdssted: Nordea, Helgeshøj Alle 57, 2630 Tåstrup
- Opstart hurtigst muligt
- Arbejdstid: Fuldtid på 37 t/u fordelt på hverdage indenfor almindelig kontortid. Der er mulighed for fleksibilitet i de daglige arbejdstider, når oplæringsperioden er afsluttet.
- Løn efter kvalifikationer
- Der findes kantineordning i tilknytning til arbejdsstedet.

Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen.

Nordea samarbejder med Experis I denne rekrutteringsproces, og ansættelsen er et vikariat gennem Experis, som vil være den juridiske arbejdsgiver i denne trepartsaftlale. Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Ressource Manager, Astrid Gotlieb Jensen på tlf. 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl. 10:00-14:00


 

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.