Teamleder til Customer Center (Sales) hos Konica Minolta 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: Ballerup 

Industry: Sales Support/Assistance 

Job function: Sales/Business Development 

Apply by date: 17-10-2021 

Konica Minolta er i gang med en spændende forretningsmæssig transformation, og vi har de seneste fire år har skabt markant vækst inden for IT services. Vi bevæger os fra tidligere hovedfokus på print og kopi til øget fokus på digitale IT-løsninger og services; og med høje ambitioner.

Vi er nu på udkig efter en proaktiv og dygtig teamleder, der vil være med til at drive denne udvikling. Du bliver ansvarlig for Customer Center (Sales), som er den interne salgsafdeling, der har fokus på rådgivning og opsøgende salg til eksisterende offentlige og SMB-kunder.

Samtidig med din teamlederrolle arbejder du på lige fod med dine kolleger i teamet. Du refererer til den Nordiske Salg og Marketing direktøren.

Jobbet
Som teamleder er du en teamplayer, der går forrest og sætter retning og har samtidig et skarpt kundefokus. Du har naturlig gennemslagskraft og er i stand til at implementere de nødvendige tiltag på en involverende måde.

Du skal kunne motivere og udvikle teamet, koordinere og strukturere afdelingens opgaver og bidrage til et godt samarbejde på tværs af organisationen.

Dit overordnede ansvar er Teamledelse og Salgsansvar for udvalgte eksisterende SMB og offentlige kunder. Herudover deler du opgaver med teamet:
  • Udbrede kendskab til Konica’s produkttilbud og altid være opmærksom på kundens behov og være i stand til at rådgive om fordelene og forretningsværdien for kunden.
  • Bearbejde de eksisterende kunder, behovsafdække og rådgive med salg for øje (loyality calls)
  • Modtage indgående opkald fra forskellige kommunikationskanaler fra såvel mindre som større virksomheder.
  • Svare hurtigt på kundehenvendelser og tage ansvar for den gode kunde oplevelse (A-Z)
  • Støtte de kunder, der afgiver ordrer og når muligt - rådgive kunden om, hvordan en ny digital selvbetjeningsplatform kan betjene kunden
  • En stærk drivkraft for succes i dette team vil være at guide kunden til den nye digitale markedsplads og sikre, at nuværende aftaler bliver forlænget og opgraderet med rette service og IT-ydelser.
  • Kommunikation og koordinering med kolleger på tværs af afdelinger og lande


Profil
Den ideelle kandidat kommer med en struktureret, salgsfokuseret og handlingsorienteret tilgang og trives med udfordringer. Du ser muligheder og er af natur vant til at gå forrest og kan via coachende ledelse motivere og udvikle dit team.

Vi forstiller os, at du har erfaring fra at lede et internt salgsteam, telesalg eller kundecenter team, hvor fokus har været på salg eller service; gerne erfaring i at arbejde med og rådgive omkring simple IT-produkter eller IT-løsninger med salg for øje.

Herudover er ønsket, at du
  • Er selvkørende og initiativrig
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Er ambitiøs


Hverdagen kan være hektisk, så det er en fordel, hvis du er god til at navigere i mange systemer og har et godt overblik.

Dine omgivelser beskriver dig som en stærk kommunikator og teamplayer med et stort og målrettet kommercielt drive. Du har allerede bevist at du kan performe som individualist, men har de sidste par år været leder for et mindre team og er nu klar til at tage næste skridt i din karriere.

Vi glæder os til at invitere dig med på udviklingen.

Ansøgning
Konica Minolta samarbejder med Experis omkring denne rekruttering, og du er velkommen til at kontakte Heidi Monsrud, Senior Recruitment Advisor på +45 45902800, hvis du har spørgsmål til stillingen eller processen.
 

Contact
Heidi Monsrud
+4545902800

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.