Salgsagent til Callcenter (interim) 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Temporary employment 

Location: København 

Industry: Sales Support/Assistance 

Job function: Sales/Business Development 

Apply by date: 06-10-2021 

For BSH søger vi en person, der har lyst til at arbejde struktureret med salg og leverance. Du skal have en stærk interesse for dialogen med kunderne. Stillingen er placeret i et salgs callcenter, hvor tempoet er højt og man aldrig kommer til at kede sig. Du vil komme til at beskæftige dig med nogle af de mest kendte varemærker inden for hvidevarer, Bosch og Siemens.

Stillingen er med start snarest muligt og en periode på mindst 6 måneder.

BSH Hvidevarer er en del af BSH Home Appliances Group. Vi gør livet lettere, med vores produkter og varemærker som Bosch, Siemens, Neff, Constructa og Gaggenau. Vi er en stor international koncern med mere end 58.300 medarbejdere. Med intelligent teknik, miljøvenlig tankegang, unikt design og produkter med størst mulig betjeningskomfort, så inspirerer BSH kunder i hele verden.

Jobbet
  • Generel ordrehåndtering pr. telefon og mail
  • Planlægning og overvågning af leverancer til vores kunder
  • Daglig kontakt med vores kunder inden for hårde hvidevarer
  • Daglig kontakt med vores transportører
  • Analyse og opfølgning på et daglig/ugentlig basis
  • Arbejde struktureret m/ respekt for faste rammer
  • Varetage løbende administrative opgaver og systemer


Din baggrund
Det er vigtigt, at du er selvstændig og trives i en virksomhed, hvor alt går stærkt. Som person er du en team-player, du er hurtig til at følge op og afslutte arbejdsopgaver samt god til at tage initiativ og ansvar. Du har en udadvendt personlighed med stærke samarbejdsevner. Det er samtidig væsentligt for stillingen, at du er struktureret og har analytiske evner på et højere plan.

Dine IT kundskaber er gode og har du erfaring med SAP, er det en stor fordel. Du er også særligt god til Excel og Powerpoint. Du behersker dansk i skrift og tale, og da du skal arbejde i et Nordisk team, så gælder det samme for engelsk. Det er en fordel, at du har forståelse inden for husholdningsapparater, men det er ikke et krav. Du skal være forberedt på en variabel arbejdstid.

Dit uddannelsesniveau er minimum gymnasium eller HHX.

Vi kan tilbyde
Du kommer til at arbejde i et levende miljø med forskellige teams bestående af kolleger fordelt i Norden. Desuden har du kontakt med kunder, lagre og transportører samt andre dele af organisationen. Vi tilbyder, at du bliver en del af et spændende arbejdsmiljø under gode forhold med mulighed for udvikling. Du vil få en arbejdsdag med faglige udfordringer og mange engagerede kolleger at sparre med.

Ansøgning
Det er Experis, som varetager rekrutteringen til denne vikarstilling. Vi vurderer ansøgninger løbende og lukker stillingen ned, når vi har de ønskede kandidater, så søg gerne hurtigst muligt.
 

Contact
Heidi Monsrud
+45 45 90 28 00

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.