Account Manager til Experis 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Account Management, Commissioned 

Job function: Sales/Business Development 

Apply by date: 21-08-2021 

Er du drevet af at drive salgsprocesser fra A-Z og skabe tætte relationer til dine kunder? Har du en passion for dit arbejde, som smitter af på dine kollegaer? Vil du være med til at skabe branchens bedste salgsteam? Hvis du kan svare ja til ovenstående, og dit humør er lige så højt som dine ambitioner, er det dig vi søger!

Hos Experis har vi både charme, selvtillid og lækkert hår. Der er desværre ingen af os der har hele pakken, men som team er vi, heldigvis, dækket godt ind. Vores kompetencer spænder bredt og vi glæder os til at høre, hvad DU kan bidrage med. Vi har i løbet af 2021 opbygget et helt nyt salgsteam. Det har været en stor succes og vi søger derfor flere kollegaer til teamet. Vi har store forventninger til hvad vi gerne vil opnå og du kommer til at få en vigtig plads på holdet.

Jobbet
Hos os vil du få en spændende og varieret hverdag med stor frihed under ansvar. Din primære opgave bliver at sælge rekrutterings- og konsulentløsninger af IT- og specialiststillinger til vores kunder.
  • Du kommer primært til at arbejde med nye kunder og vil have ansvaret for at opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje.
  • Du kommer til at få kontakt med beslutningstagere på forskellige ledelsesniveauer og det er afgørende at du evner at bygge langsigtede og tætte kunderelationer
  • Du bliver en del af et dygtigt og ambitiøst salgsteam, som vi forventer vil vokse yderligere de kommende år. Vi arbejder alle primært fra vores kontor i Taastrup, men i kraft at dine mange kundemøder, kommer du også til at bruge en del tid hos vores kunder


Vores Account Manger, Simon, fortæller: Det bedste ved at være Account Manager hos Experis er først og fremmest fællesskabet! Alle bakker hinanden op, deler ud af erfaringer og humøret er højt. Derudover er det vildt spændende at være en del af en større global organisation, der har eksisteret i mange år og derfor også har erfaringer med at arbejde med alverdens kunder – små som store

Din baggrund
Det er ikke afgørende, hvor mange års salgserfaring du har. Det er vigtigere at du har det rigtige mindset, drive og personlige egenskaber, til at blive en succes i jobbet - erfaringen får du.
  • Du er en entreprenøriel person som evner at arbejde målrettet og struktureret for at nå dine mål
  • Du har salgserfaring
  • Du trives med at arbejde selvstændigt
  • Du taler og skriver dansk og engelsk
  • Du har kørekort

Den ideelle kandidat har allerede et par års erfaring med salgsarbejde og motiveres af at arbejde i en dynamisk organisation i et højt tempo. Hvis du allerede har branche erfaring, vil din lønpakke matche dit erfaringsniveau.

Opstart: Oktober

Sådan søger du
Vi forventer blot, at du vedhæfter et CV eller et dokument med et link til din LinkedIn profil og en kort beskrivelse af din motivation for at arbejde som Account Manager hos os.

Har du spørgsmål til stilling er du velkommen til at kontakte Aske Landgren på tlf. 20831407 eller aske.landgren@dk.experis.com.

 

Contact
Aske Landgren
Aske.Landgren@dk.experis.com +45 20 83 14 07

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.