Lønspecialist til stærkt Shared Service-team 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: Lyngby-Taarbæk 

Industry: Payroll and Benefits Administration 

Job function: Human Resources 

Apply by date: 18-01-2026 

Lønspecialist til stærkt Shared Service-team



Er du skarp på løn og klar til nye udfordringer?
På vegne af vores kunde Tandlægen.dk søger vi en erfaren og engageret Lønspecialist, der brænder for at levere præcis og korrekt lønbehandling og samtidig trives i en rolle med tæt samarbejde, support og systemanvendelse.

Om virksomheden
Vores kunde er en ambitiøs og landsdækkende virksomhed i en branche i hastig udvikling. Økonomiafdelingen håndterer regnskaber for mere end 100 selskaber og rummer et Shared Service-team, der står for bogføring og løn for både små og store klinikker i hele landet. Samarbejdet med både klinikker og centrale funktioner er tæt, dynamisk og præget af høj faglighed.

Dine arbejdsopgaver
Som lønspecialist får du ansvar for lønprocesser fra A til Z, herunder:
  • Lønbehandling og lønkørsel
  • Håndtering af data i lønsystemet
  • Administration af ferie, fravær, barsel, refusion, til- og fratrædelser samt lønregulering
  • Kvalitetssikring af løndata og lønafstemninger
  • Sikring af overholdelse af gældende lovgivning, regler og overenskomster
  • Support til ledere og medarbejdere i lønrelaterede spørgsmål
  • Tæt samarbejde med klinikkerne og regnskabsfunktionen, samt kollegaer i teamet


Om dig
Vi søger en profil, der:
  • Har erfaring med de nævnte lønopgaver
  • Har flair for løn- og HR-systemer og er rutineret bruger af Microsoft Office – særligt Excel
  • Arbejder struktureret, grundigt og med høj faglig kvalitet
  • Har baggrund og gerne uddannelse inden for løn, HR eller regnskab
  • Kommunikerer klart og serviceminded og trives med at vejlede kolleger
  • Har en positiv tilgang og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Taler dansk flydende, engelsk er ikke et krav


Virksomheden tilbyder
Du bliver en del af et lønteam i Shared Service-enheden, hvor du får mulighed for at præge processer og bidrage med dine erfaringer. Derudover får du erfarne kollegaer, som glæder sig til at hjælpe dig i gang.

Derudover tilbydes:
  • En alsidig stilling i en landsdækkende virksomhed med entreprenørånd
  • En uformel og imødekommende kultur med glade kolleger
  • Et godt arbejdsmiljø og flad organisationsstruktur
  • 37 timer (eller 30) ugentligt med mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Løn efter kvalifikationer
  • Sundhedsforsikring, massageordning, velfungerende kantine og gratis parkering
  • Arbejdsplads på hovedkontoret i Kongens Lyngby – tæt på offentlig transport og gode parkeringsforhold
  • Tiltrædelse hurtigst muligt – men virksomheden venter gerne på den rette kandidat


Praktisk information
  • Stillingstype: Fastansættelse
  • Arbejdssted: Kongens Lyngby
  • Stillingsbetegnelse: Lønspecialist
  • Opstart: Hurtigst muligt


 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.