Payroll & Office Assistant – 6 måneders vikariat
Part time/Full time: Full time
Employment type: Temporary employment
Location: Høje-Taastrup
Industry: Accounting/Finance
Job function:
Apply by date: 17-12-2025
Payroll & Office Assistant – 6 måneders vikariat
Er du en struktureret og serviceminded blæksprutte med kendskab til payroll og sans for detaljen – og et naturligt blik for, at tingene bare spiller? Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye Payroll & Office Assistant. Stillingen er et 6 måneders vikariat med opstart hurtigst muligt.
I denne rolle får du en central funktion i at sikre, at vores løn- og administrative processer kører gnidningsfrit, samtidig med at du bidrager til en velfungerende hverdag på vores moderne kontor i Taastrup. Du vil rapportere til vores People & Culture Leader.
Om ManpowerGroup
ManpowerGroup er en global leder inden for rekruttering og konsulentydelser med over 60 års erfaring på det danske marked. Vi opererer i ca. 75 lande og forbinder hvert år millioner af mennesker med meningsfuldt arbejde og hundredtusindvis af organisationer med dygtige talenter. Vores ekspertise spænder over både midlertidig og permanent bemanding, IT-ressourcer og talentstyring. Vi er stolte af at være blevet udnævnt til en af verdens mest etiske virksomheder i 16 år i træk og er aktivt engageret i FN's verdensmål.
Dine primære opgaver:
Payroll
- Samle og kvalitetssikre al input til løn for både interne medarbejdere og vikarer
- Samarbejde tæt med vores eksterne lønbureau og sikre korrekt lønafregning
- Have styr på regler for ferie, beskatning og refusioner
- Håndtere til- og afmeldinger til pension, forsikringer, ansøgninger til kompetencefond
- Support ifm. refusioner i samarbejde med vores eksterne lønbureau
HR-administration
- Understøtte onboarding og offboarding (opdatere lister, adgange, systemer, oversigter m.m.)
- Tilmelde medarbejdere i globale træningssystemer
Office Management
- Sikre et velfungerende og indbydende kontormiljø
- Håndtere praktiske aftaler som rengøring, kaffe, mobilabonnementer, blomster m.m.
- Kontaktperson for udlejer og leverandører
- Lave adgangskort og printer-adgange, tømme postkasse mv.
- Sørge for, at kontorartikler, udstyr og faciliteter er på plads
Administration & IT-support
- Opdatere og vedligeholde Teams og interne oversigter
- Koordinere med Nordisk IT som lokal kontaktperson vedrørende hardware og udstyr
- Sikre, at alt udstyr udleveres og returneres korrekt
- Varetage fælles mailbokse og validere fakturaer
Ad hoc support
Vi får løbende brug for din hjælp til forskellige projekter, så det er vigtigt, du er åben for at hjælpe dér, hvor behovet er.
Hvem er du?
Du trives i en hverdag med mange bolde i luften og er typen, der får tingene gjort. Du har en struktureret tilgang til opgaverne, besidder godt humør og god energi på opgaverne - og du har et kæmpe serviceminded gen, der gør dig til en værdsat og central kollega.
Det er et krav, at du har arbejdet med dansk løn før. Vores løn er delvist outsourced til et lønbureau, så det er et minimum, at du har erfaring med at stå for data-input og kontrol af output.
Derudover forestiller vi os, at du:
- Har erfaring fra en lignende rolle, fx som løn- eller HR-assistent, administrativ koordinator eller office manager
- Er vant til at arbejde i Microsoft 365 (især Teams og Excel)
- Har et godt overblik og et naturligt gåpåmod – du ser, hvad der mangler, og handler på det
Vi tilbyder
Et alsidigt job i en uformel organisation, hvor der er kort fra tanke til handling, og hvor du får mulighed for at sætte dit præg på både processer og kontorkultur. Du bliver en del af et team, der hjælper hinanden, og hvor der er plads til humor og fleksibilitet i hverdagen.
Hos ManpowerGroup Danmark er vi cirka 25 medarbejdere i hele teamet. Vi har et tæt samarbejde på tværs af virksomheden, og at vi går op i virksomhedens sociale liv og medarbejdernes trivsel. Vi tilbyder udover fleksibilitet (hybridmodel), en god lønpakke bl.a. inklusive pensionsordning, fritvalgslønkonto og sundhedsforsikring. Vi tilbyder en dejlig frokostordning samt lækker forplejning i hverdagen på kontoret.
Vi har et rigtig godt sammenhold, som vi håber, du har lyst til at være en del af. Vores værdier; People. Knowledge & Innovation er meget vigtige for os, og de er fundamentet i alt, hvad vi gør.
Opstart: Hurtigst muligt, efter aftale
Sådan søger du:
Vedhæft dit motiverede CV, dvs. dit CV med et par linjer i toppen om, hvorfor du er vores nye Payroll & Office Assistant og inkl. et link til din LinkedIn profil. Vi indkalder til samtaler løbende og opfordrer dig derfor at sende din ansøgning hurtigst muligt.
Såfremt du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Peole & Culture Leader, Line Fangholm Bak på telefon +45 27780167 eller på mail: line.fangholm.bak @ manpowergroup.com
Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen uanset køn, alder og etnisk tilhørsforhold.
Vi er stolte af vores diversitetskodeks: Vi tror på menneskeligt potentiale, og vi går ind for accept, respekt og inklusion. Vi er forpligtet til at gøre alt, hvad vi kan, for at bekæmpe racisme og styrke mangfoldighed, lighed, inklusion og tilhørsforhold i vores virksomhed og i de samfund, hvor vi bor og arbejder. Vi ved også, fra vores omfattende erfaring på arbejdsmarkeder over hele verden, at vi skal engagere og inkludere al tilgængelig talent såvel som tænde menneskeligt potentiale for bæredygtigt at øge velstanden rundt om i verden. Det er det rigtige at gøre, og det er, hvad vi skal gøre for at trives.
Attention!
ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk.
We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].
About Experis
A different kind of talent company
Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities.
Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business.
Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment.
Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.

