Studentermedarbejder til Johnson & Johnson 

Part time/Full time: Part time 

Employment type: Student 

Location: København 

Industry: Market Research 

Job function: Marketing/Product 

Apply by date: 08-05-2025 


Administrativ Studentermedarbejder søges til Johnson & Johnson Innovative Medicine



Er du klar til at tage dit næste skridt i en spændende karriere? Verdens største healthcare firma har brug for dig!
Vi søger en dygtig studentermedarbejder, der kan varetage forskellige administrative opgaver relateret til pris- og udbudsprocesser. Er det noget for dig?

"Vi leder efter dig, der vil være med til at understøtte Johnson & Johnson’s tender og reimbursement funktion. Du
kommer til at arbejde tæt sammen med et engageret team af folk med forskellig faglig baggrund, der alle brænder
for at danske patienter får adgang til banebrydende og innovativ medicin”

Mikkel Dohm Johansen, Market Access & Public Affairs Director

Her deler Jonas, en af vores nuværende studenter, hvordan det er at arbejde hos os:

”Som student i Johnson & Johnson i Market Access & Public Affairs afdelingen får du indblik i rigtig mange spændende market access relaterede problemstillinger og adgang til et netværk af fantastiske kollegaer og studerende”
Jonas Thuesen, Student Assistant - Pricing and Reimbursement


Om jobbet


Du vil blive en vigtig del af vores Market Access og Public Affairs afdeling, hvor du rapporterer til vores Pricing and Tender Manager. Afdelingens overordnede mål er at sikre, at nye innovative lægemidler og behandlinger når ud til de danske patienter.
Public Affairs engagerer og kommunikerer med en bred vifte af interessenter, mens Market Access navigerer i regulatoriske, prismæssige og "reimbursement-relaterede” krav for at sikre finansiel godkendelse af medicin.
Som studentermedarbejder hos os vil du bruge dine færdigheder til at arbejde grundigt og analytisk. Du vil primært beskæftige dig med administrative opgaver via forskellige IT-systemer, men der er også mulighed for at få mere ansvar og deltage i forskellige spændende projekter. Dine nøgleopgaver vil bestå af:
  • Administrere priser og kontrakter i interne og eksterne systemer.
  • Koordinering af priser med interne teams som kundeservice og finans.
  • Overvågning og rapportering af udbud, konkurrentpriser samt nye lanceringer.
  • Udførelse af regelmæssige kontroller og valideringsprocesser.
  • Arkivering af kontrakt- og udbudsinformation.
  • Håndtering af ad hoc-opgaver.


Din profil


Vi ser gerne, at du er 2. eller 3. års studerende, der trives med rutinepræget arbejde og glæden ved at få tingene til at glide og se bunken blive mindre og mindre. Vi ønsker ikke at begrænse os ved din uddannelsesmæssige baggrund, men vi forventer, at du:
  • Har en uddannelse indenfor Business Intelligence, Marketing, Global Business Engineering, finans eller relateret
  • Er detaljeorienteret, omhyggelig og struktureret, og elsker at arbejde med IT-systemer.
  • Finder glæde i rutineprægede processer og administrative opgaver, med kendskab til excel, PowerPoint, databaser og administrative systemer
  • Har gode dansk- og engelskkundskaber i både tale og skrift.
  • Kan samarbejde med forskellige medarbejdere i den lokale, nordiske og globale organisation.
  • Er lærenem og har gåpåmod.


Det praktiske


  • Ansættelse (start): hurtigst muligt
  • Lokation: Vores kontor ligger på Østbanegade 123, 2100 København Ø – kun 5 minutters gang fra Nordhavn station, så

du har nem adgang til arbejdet!
  • Arbejdstid: 20 timer om ugen.
  • Fleksibilitet: Vi tilbyder en fleksibel fordeling af dine arbejdstimer, så det passer ind i dine studier. Du får mulighed for at arbejde hjemmefra i en del af tiden, så du kan finde den balance, der passer bedst til dit studie og eksaminer.


Hvem er vi?


Johnson & Johnson Innovative Medicine er en del af den globale koncern Johnson & Johnson, der er verdens førende inden for healthcare. Med en position som verdens største healthcare virksomhed (140.000 medarbejdere) er vi altid på jagt efter innovation og udvikling.

Vi investerer hvert år 21 % af vores salg i forskning og udvikling for at finde og udvikle nye, livsændrende lægemidler – og vi har 21 forsknings- og udviklingsafdelinger rundt om i verden.
Læs mere om de værdier, som guider os i vores daglige arbejde, i vores Credo her: Vores Credo.

Vi glæder os til at høre fra dig og til at byde dig velkommen til vores team, hvor du kan være med til at gøre en forskel i sundhedsverdenen!

Da dette er en konsulentstilling, vil du blive ansat via Experis (en del af ManpowerGroup), men have din hverdag hos den omtalte virksomhed.
Læs mere om, hvad det vil sige at være konsulent gennem Experis på https://www.manpowergroup.dk/vikarer-konsulenter
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.