Servicetekniker
Part time/Full time: Full time
Employment type: Permanent employment
Location: Odense
Industry: Technical Customer Service
Job function: Customer Support/Client Care
Apply by date: 10-01-2025
Servicetekniker – Storkøbenhavn, Sjælland og Øerne syd for Sjælland
For vores kunde Corob, søger vi en servicetekniker til at dække Storkøbenhavn, Sjælland og øerne syd for Sjælland. Hovedparten af kunderne er baseret i Storkøbenhavn, og vi forventer derfor, at du selv bor i dette område.
Om stillingen
Som servicetekniker hos Corob bliver du en vigtig del af et dedikeret team, hvor du får ansvaret for installation, serviceeftersyn og reparation af virksomhedens avancerede farvningsudstyr. Du får mulighed for at arbejde selvstændigt, planlægge din egen hverdag og håndtere en bred vifte af opgaver – lige fra årlige servicebesøg til akutte opgaver og installationer af nyt udstyr.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Servicering af maskiner hos kunderne.
- Planlægning og udførelse af årlige serviceeftersyn, akutte reparationer og installationer.
- Rapportering af arbejdet via virksomhedens systemer, både fra computer og mobil.
- Kundekontakt, herunder besvarelse af tekniske spørgsmål og opdatering om igangværende arbejde.
Rejseaktivitet: Du kan forvente op til 30 overnatninger årligt rundt om i landet.
Rejser fra tid til anden i Norden kan forekomme da man indgår i et Nordisk setup og Team.
Selvstændighed og arbejdsplads: Rollen er meget selvstændig, hvilket betyder, at du får en firmabil stillet til rådighed, og din arbejdsplads er hjemme hos dig selv samt ude ved kunderne. Du planlægger selv din arbejdsuge med servicebesøg og tjek, men gør også plads i kalenderen til akut service.
Hvem er du?
Vi søger en kandidat, der:
- Har en mekanisk uddannelse eller baggrund, fx som mekaniker, tekniker eller lignende.
- Er vant til at arbejde med maskiner og har flair for praktisk problemløsning.
- Har gode IT-færdigheder på brugerniveau (computer og mobil).
- Er serviceminded, proaktiv og nysgerrig efter at finde løsninger.
- Trives med frihed under ansvar og selv kan planlægge sin arbejdsdag og kørsel.
Du trives med kundekontakt via telefon og mail og har en serviceminded tilgang til opgaverne. Med din nysgerrighed og problemløsningsevne sikrer du, at kunderne får den bedst mulige oplevelse. Vigtigst af alt har du både hænderne skruet godt på og kan håndtere IT-opgaver på et godt brugerniveau.
Hvad tilbyder vi?
- Grundig oplæring, herunder besøg hos kollegaer i Göteborg som en del af onboardingprocessen.
- Support og sparring fra erfarne kollegaer i både Danmark og Norden.
- Lønpakken inkl. pension og sundhedsforsikring.
- Firmabil, PC og telefon.
- Mulighed for at udvikle dig i en international virksomhed med høj ekspertise inden for avanceret farvningsudstyr.
Om Corob Scandinavia
Corob Scandinavia er en af verdens førende leverandører af avanceret farvningsudstyr, herunder dispensere og mixere, som anvendes af farvehandlere globalt. Virksomheden har hovedkvarter i Italien og har siden 1998 været etableret i Norden. I dag har vi 18 teknikere i Skandinavien og vokser løbende – derfor søger vi dig som vores nye kollega til Storkøbenhavn og Sjælland.
Som ny medarbejder får du en solid oplæring og introduktion, hvor du lærer virksomhedens produkter og arbejdsprocesser at kende. Du bliver en del af et stærkt team med kolleger fordelt i hele landet og Norden, som altid er klar til at hjælpe.
Er du vores nye servicetekniker?
Send din ansøgning og CV allerede i dag, da vi løbende holder samtaler.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Attention!
ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk.
We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].
About Experis
A different kind of talent company
Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities.
Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business.
Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment.
Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.