Dispatchers til Servicedesk (norsk- eller finsktalende) 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: Ballerup 

Industry: Technical Customer Service 

Job function: Customer Support/Client Care 

Apply by date: 25-04-2021 

Har du lyst til en spændende hverdag i et dynamisk og travlt serviceteam, hvor man har det godt sammen, altid har kunden i fokus og er god til at finde tid til sjov og hygge? Har du et godt humør, trives du med at have mange bolde i luften, yde en excellent kundeservice, og har du mod og lyst til at være med på en spændende rejse med opbygningen af en fælles Nordisk Servicedesk, så har du nu mulighed for at blive vores nye kollega.

Sådan skriver en af vores interessante IT-kunder, som holder til i Ballerup. For dem er vi nu på udkig efter norsk- eller finsk-talende medarbejdere til at servicere hhv. norske og finske kunder.

Som dispatcher er din opgave at koordinere, planlægge og styre vores dygtige norske eller finske serviceteknikere. Din succes måles på, om vores kunder får netop den service, som de har brug for til rette tid og med god kvalitet. Jobbet kræver en selvstændig indsats, hvor du selvstændigt træffer de daglige beslutninger i tæt dialog både med det danske Service Desk Team og dine nordiske kolleger.

Arbejdsopgaver
  • Koordinering/delegering af service- og installationsopgaver
  • Brug af vores planlægningsværktøjer for konstant at optimere effektiviteten
  • Sikre at servicekald tilgår den rette tekniker inden for produkt og område
  • Tilsikre at teknikerens daglige kørsel foregår således og at tilkaldetider holdes på aftalt niveau
  • Administrere og planlægge fremadrettet for at sikre proaktiv og omkostningseffektiv anvendelse af arbejdskraft og materialer
  • Opfølgning på kundehenvendelser på en korrekt og kvalitetsbevidst måde
  • Diverse administrative og ad hoc-opgaver


Kvalifikationer
  • Det er afgørende, at du taler og skriver norsk eller finsk flydende
  • God til at prioritere opgaver og holde styr på informationer, så de kan formidles til andre
  • Sans for god kundeservice
  • Evne til at bevare roen under pres og levere kvalitet til tiden
  • Klar og præcis i din kommunikation – både på skrift og i tale
  • Omstillingsparat, ansvarsbevidst og detaljeorienteret
  • Godt kendskab til IT og flair for at sætte dig ind i nye systemer
  • Grundlæggende forståelse for Software/Hardware


Har du erfaring fra lignende stilling, er det en fordel, men ellers lærer vi dig op. Det er din personlighed og evne til at planlægge, koordinere og servicere, der er vigtigst.

Vi tilbyder
  • Et udadvendt job med muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Spændende og afvekslende hverdag med udfordrende opgaver
  • Dynamisk arbejdsmiljø med et godt samarbejde på tværs
  • Ambitiøse og kompetente kolleger med et højt fagligt niveau


Tonen i teamet er uformel og ligefrem, og vi prioriterer humor og grin i en til tider hektisk hverdag. Kundefokus er vores mantra, og vi tager ansvar for vores kunder og følger opgaverne til dørs.

Ansøgning
Har du spørgsmål til rollen, er du velkommen til at kontakte Heidi Monsrud, Senior Recruitment Advisor hos Experis. Vi vurderer ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem.

Vi glæder os til at høre fra dig.
 

Contact
Heidi Monsrud
+4545902800

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.