Portfolio Manager 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: Midtjylland 

Industry: Project Management 

Job function: Project/Program Management 

Apply by date: 31-12-2024 

O&M Portfolio Manager – Midtjylland



Er du klar til at gøre en betydelig forskel i en hurtigt voksende sektor?

Experis søger på vegne af Stern Energy en dygtig O&M Portfolio Manager, gerne med maskinmester eller Ingeniør baggrund.

Stern Energy, en førende serviceudbyder inden for store og industrielle solcelle (photovoltaic) anlæg i Europa, udvider og etablerer en ny afdeling i Danmark. Med over 1,9 GW under forvaltning fordelt på mere end 550 anlæg og over 200 medarbejdere i seks lande søger vi en kvalificeret O&M Portfolio Manager til at støtte vores mission i Danmark.


Dine primære ansvarsområder som O&M Portfolio Manager:
- Tidsplanlægning: Forbered og administrer ugentlige tidsplaner for at sikre, at kontraktlige forpligtelser for forebyggende og korrigerende vedligeholdelse overholdes.
- Anmodninger om tilkald: Overvåg daglige alarmer fra overvågningsteamet og koordiner tilkaldeservices med site teknikere og servicepartnere for at sikre opfyldelse af responstider.
- Støtte til siteteknikere: Vær hovedkontakt for siteservice ingeniører.
- Kunderapportering: Udarbejd månedlige rapporter til kunder om anlæggets tilgængelighed og O&M-aktiviteter.
- Gennemgang af arbejdsordrer: Gennemse færdiggjorte arbejdsrapporter fra siteteknikere, sørg for passende opfølgning og formidle relevant information til kunder og interessenter.
- Kontraktstyring: Overvåg arbejdets omfang i O&M-aftaler for at sikre, at kontraktlige forpligtelser overholdes.
- Budgetstyring: Håndter budgetter og mindre projekter relateret til korrigerende vedligeholdelse og forbedringer på stedet.
- Oprettelse af arbejdsordrer: Opret billetter til siteteknikere baseret på overvågningsalarmer og forebyggende vedligeholdelsesplaner, og sørg for, at de indeholder tilstrækkelige oplysninger til kunderapportering og opfølgning.
- Aktivitetsrapportering: Saml månedlige tekniske rapporter om anlæggets ydeevne samt yderligere rapporter til garanti- og forsikringskrav.
- Kundekontakt: Oprethold god kommunikation med kunder og interne teams.
- Projektplanlægning: Udarbejd tilbud og organiser aktiviteter for mellemstore projekter op til €50K.
- Ressourcekoordinering: Sørg for levering af værktøjer og materialer til daglig O&M-administration med støtte fra logistik- og indkøbsafdelinger.
- Stedbaseret aktivitetstyring: Planlæg og koordiner aktiviteter på stedet med interne og eksterne ressourcer.

Dine kvalifikationer
Den ideelle kandidat har:
-Erfaring: Minimum 2 års erfaring inden for solcelle (photovoltaic), el teknik eller et lignende teknisk område.
-Uddannelsesmæssig baggrund: Gerne elektrisk ingeniør, Maskinmester eller erfaren elektriker.
-Teknisk kunnen: Stærke MS Office-færdigheder, erfaring med PV-overvågningssystemer og kendskab til HSE/CDM-regler.
-Kommunikation og problemløsning: Flydende i engelsk og gerne dansk, med fremragende organisatoriske færdigheder og en løsningsorienteret tilgang.
-Interessenthåndtering og teamsamarbejde: Evne til effektiv koordinering med både kunder og interne teams, opbygning af stærke relationer og målrettede resultater.

Hvorfor vælge os?
At blive en del af Stern Energy betyder, at du indgår i en helt ny afdeling i Danmark, med spændende muligheder for vækst og udvikling i de kommende år. Du får fleksibiliteten til at arbejde hjemmefra, kombineret med muligheden for kundemøder og engagement med lokale interessenter.

Rollen giver dig også mulighed for internationalt samarbejde, hvor du vil opbygge relationer til kollegaer på tværs af Europa og lejlighedsvis besøge vores hovedkontor i Italien. Mest af alt får du en meningsfuld rolle, hvor du er med til at forme fremtiden for vedvarende energi i Danmark og skabe en reel indvirkning på langsigtede projekter.

Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår er konkurrencedygtige og tilpasset din erfaring, med fokus på langsigtet karriere udvikling. Denne stilling er primært fjernbaseret med lejlighedsvise besøg på danske anlæg samt mulige rejser til vores hovedkontor i Italien til indledende træning eller projektarbejde.
Vær med til at fremme vedvarende energi i Danmark og Europa. Hvis du er klar til at bringe din tekniske ekspertise og entusiasme til et innovativt og støttende miljø, ser vi frem til at modtage dit CV og ansøgning (på engelsk) hurtigst muligt.

 

Contact
Christian Larsen

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.