Costumer Service Specialist søges til Red Bull i København 

Part time/Full time: Part time 

Employment type: Temporary employment 

Location: København 

Industry: Customer Support/Client Care 

Job function:  

Apply by date: 06-11-2024 

Customer Service Specialist søges til Red Bull i København


Brænder du for at levere en førsteklasses service, hvor din vigtigste opgave vil være at sikre et optimalt ordreflow?
Som Customer Service Specialist hos Red Bull Danmark er din opgave at sikre en god oplevelse for vores kunder. Det kræver, at du har en naturlig interesse i at hjælpe andre og lyst til at skabe relationer. Du får en central rolle i Operations afdeling, hvor du fungerer som bindeled mellem kunder, logistikpartnere og organisationen. Hvis du trives i en dynamisk organisation, og kan se dig selv i en rolle, hvor service og kommunikation er i højsæde, ser vi frem til at høre fra dig!!



Dine fremtidige ansvarsområder


Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
  • Order to cash: Sikre produkter til det danske marked og et højt serviceniveau, der afspejler Red Bulls premium brand
  • Ansvarlig for den daglige ordreproces
  • Registrering af varebevægelser i SAP, af både Red Bull-dåser og synlighedsmateriale, herunder også håndtering af kundehenvendelser
  • Ansvarlig for at oprette og opdatere masterdata vedrørende produkter og kunder i både interne og eksterne systemer.
  • Generelle besvarelser på kundehenvendelser pr. mail og telefon
  • Proaktiv kommunikation til både interne og eksterne interessenter ved udfordringer og muligheder.



Din profil og baggrund:


For os er det ikke et must, at du har kendskab til FMCG-sektoren, men det er et plus. Vigtigst for os er, at du kan genkende dig selv i følgende kvalifikationer:
  • Du trives i et fast-paced miljø og har et stort drive
  • Du motiveres af at yde god service
  • Behagelig, høflig og kompetent kommunikation med kunder over tlf. og mail
  • Du har en pragmatisk og struktureret tilgang til at løse udfordringer
  • Du kan navigere i dag til dag opgaver
  • Du skal have stærke kommunikationsevner (mundtlig, skriftlig og telefonisk) og være god til at skabe relationer med både interne og eksterne
  • Erfaring med SAP er en fordel


Om Red Bull


Vi har givet vinger til mennesker og idéer siden 1987.
I 1980'erne udviklede Dietrich Mateschitz, hvad der i dag er kendt som Red Bull Energy Drink. Det var ikke bare lanceringen af et nyt produkt - men en helt ny kategori.
Du vil blive del i en social kultur og et mindre team på 4 personer, hvor man møder alle dage på kontoret. Der er fleksibel mødetid mellem 8-9 om morgenen.


Det praktiske


Opstart: Hurtigst muligt
Omfang: Deltid på 27,5 timer om ugen
Varighed: start slut oktober til december. Der er mulighed for fastansættelse efterfølgende.
Lokation: Sankt Petri Passage 5, sal 4 1165 København

Send dit CV hurtigst muligt – vi tager samtaler løbende som vi modtager ansøgninger.

Da dette er en konsulentstilling, vil du blive ansat via Experis (en del af ManpowerGroup), men have din hverdag hos den omtalte bank. Læs mere om, hvad det vil sige at være konsulent gennem Experis på https://www.manpowergroup.dk/vikarer-konsulenter

Bemærk: Denne stilling har en varighed på 2-3 mdr., med mulighed for forlængelse, hvis matchet er rette for både dig og arbejdsgiver.
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.