Customer Advisor søges til Nordea Finance i Høje Taastrup
Part time/Full time: Full time
Employment type: Temporary employment
Location: Høje-Taastrup
Industry: Customer Support/Client Care
Job function:
Apply by date: 24-10-2024
Customer Advisor søges til Nordea Finance i Høje Taastrup
Er du imellem jobs og kunne tænke dig et par måneder som kundeservicemedarbejder i Nordea?
Eller er du i starten af din karriere og mangler noget erfaring?
På vegne af Nordea Finance søger vi flere engagerede Customer Advisors, som besvarer telefonopkald og emails. Opgaverne er relaterede til KYC (Know your costumer). Der forventes ikke, at man har erfaring med KYC, men det er en fordel.
Vi har brug for din passion for kunderne og dine erfaringer til at levere den bedste service. Du bliver en del af et inspirerende team med engagerede kolleger og du er med til at gøre en forskel ved at levere kundeservice i særklasse.
Dine fremtidige ansvarsområder
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Besvare telefonopkald fra private kunder
- Besvare emails fra kunder
- Indhente information og dokumenter fra kunder til KYC
- Navigere i Nordeas kunderservice-systemer
- Generelle besvarelser på kundehenvendelser pr. mail og telefon
Hvem er du?
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det er de fire kerneværdier i Nordea. Vi forventer at du har lyst at lære nye ting, lyst til at dele dine ideer, og at du har modet til at sige din mening, når du bliver udfordret.
For os er det vigtigt, at du sætter kunden i fokus i alt, hvad du gør, så vi kan opnå den bedst mulige kundeservice. Samtidig ønsker vi, at du viser passion og bidrager aktivt til et positivt arbejdsmiljø.
Din profil og baggrund:
For os er det ikke et must, at du har kendskab til den finansielle sektor, men det er et plus. Vigtigst for os er, at du kan genkende dig selv i følgende kvalifikationer:
- Du brænder for at give gode kundeoplevelser
- Behagelig, høflig og kompetent kommunikation med kunder over tlf. og mail
- Grundlæggende forståelse for privatøkonomiske forhold
- Grundlæggende forståelse af finansiering
- Nysgerrig, opsøgende, lyttende personlighed
- Problemløser-tankesæt
- Kan både fange detaljer og undlade at lade sig fange af detaljerne
- Holdspiller
- Erfaring fra callcenter/kundeservicecenter er ikke et must, men et plus.
Yderligere information
I Nordea ved vi, at en inkluderende arbejdsplads er en bæredygtig arbejdsplads. Vi tror stærkt på, at vores mangfoldige baggrund, erfaringer, egenskaber og træk gør os bedre i stand til at betjene kunder og samfund. Så kom som du er.
Det praktiske
Opstart: Hurtigst muligt
Omfang: Fuldtid i 2-3 måneder, med mulighed for forlængelse hvis matchet er det rette
Lokation: Helgeshøj Alle 33, 2630 Taastrup
Send dit CV hurtigst muligt – vi tager samtaler løbende som vi modtager ansøgninger.
Da dette er en konsulentstilling, vil du blive ansat via Experis (en del af ManpowerGroup), men have din hverdag hos den omtalte bank. Læs mere om, hvad det vil sige at være konsulent gennem Experis på https://www.manpowergroup.dk/vikarer-konsulenter
Bemærk: Denne stilling har en varighed 3 mdr., med mulighed for forlængelse, hvis matchet er rette for både dig og arbejdsgiver.
Attention!
ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk.
We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].
About Experis
A different kind of talent company
Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities.
Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business.
Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment.
Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.