Recruitment Search Assistent 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: Høje-Taastrup 

Industry: Recruiting/Sourcing 

Job function: Human Resources 

Apply by date: 19-07-2021 

Drømmer du om en karriere indenfor Rekruttering & HR? Måske har du haft studiejob inden for dette område og har interesse og flair for at finde de rigtige kandidater? Og ønsker du indflydelse på din egen rolle i en virksomhed i vækst?

Så er det måske dig, vi søger til vores nyoprettede stilling som Recruitment Search Assistent hos Experis.

Du vil blive en del af rekrutteringsteamet hos Experis, som har ansvaret for alle rekrutteringer til faste og midlertidige stillinger. Der vil være fokus på search til rekruttering af IT Specialister, men også andre profiler.

Rekrutteringsteamet består på nuværende tidspunkt af to skarpe rekrutteringspecialister, og du vil hurtigt være i stand til at bidrage til leverancen af relevante kandidater.

Jobbet
I hverdagen vil du være i tæt dialog med dine kolleger omkring afdækning ift. konkrete åbne stillinger. Så jobbet vil primært bestå af
  • Search/Sourcing af kandidater
  • Sparring omkring nye metoder og kanaler til search
  • Opbygning og pleje af netværk


Dette indebærer velovervejet og kreativ search (boolean search) på diverse medier, især Linkedin Recruiter. Og har du ideer eller nye search metoder med dig, lærer vi gerne af dig.

Med tiden er der mulighed for at få mere ansvar i processen omkring kandidaterne.

Profilen
Fagligt er det vigtigst for os, at du har interesse for rekruttering og search, og at du tidligere har arbejdet med søgeteknik/Boolean Search i forskellige databaser og i sær Linkedin. Du lærer hurtigt, og bruger dine erfaringer til at øge kvaliteten af kandidater.
  • Du har forretningsforståelse og kan se, hvordan kandidater matcher med kundens konkrete behov
  • Teoretisk uddannelse på min. Bachelor niveau
  • Du har et godt kendskab til IT
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk


Experis i Danmark er et team på ca. 20 personer. Vi er i rivende udvikling og har mange spændende projekter i pipeline. Vi arbejder på tværs og mærker også i hverdagen, at vi har et internationalt brand, ManpowerGroup, i ryggen.

Vi er på udkig efter dig, som arbejder selvstændigt og er opsøgende, hvis du går i stå eller har behov for sparring. Du er ikke begrænset af, at opgaven ikke står beskrevet i din jobbeskrivelse.
  • Du er vedholdende i din opgaveløsning og lader dig ikke slå ud af modstand
  • Du besidder overblik og kan håndtere mange varierende rekrutteringer parallelt. Samtidig er du detaljeorienteret, da vi går op i at levere kvalitet
  • Du er administrativ og struktureret anlagt


Vi tilbyder
En spændende stilling i en global virksomhed, hvor der er mulighed for faglig og personlig udvikling. Du vil hurtigt føle dig som en del af teamet.

Ansøgning
Vi forventer at holde samtaler løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Sammen med dit CV, ser vi gerne en ansøgning fra dig, hvor du beskriver en rekrutteringssituation, som har gjort indtryk på dig.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Heidi Monsrud, Senior Recruitment Advisor hos Experis på +45 45902800.

 

Contact
Heidi Monsrud
+45 45 90 28 00

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.