Client Growth Manager 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: Høje-Taastrup 

Industry: General/Other: Sales/Business Development 

Job function: Sales/Business Development 

Apply by date: 30-09-2024 

Client Growth Manager

Har du erfaring med salg af IT-profiler og vil du være med til at videreudvikle et blomstrende forretningsområde?


Det danske arbejdsmarked efterspørger i høj grad relevante it-kompetencer.
Vi søger en motiveret Client Growth Manager til at drive den forsatte vækst. Den ideelle kandidat elsker at åbne nye døre, opbygge stærke relationer og her hjælpe kunderne med at identificere deres behov for efterfølgende at hjælpe med at imødekomme behovet til stor tilfredshed.

Du vil fra første dag blive en del af vores dygtige salgs- og leveranceteam hvor I sammen har ansvaret for at udbygge vores forretning indenfor IT-kompetencer. I din rolle vil du have et tæt samarbejde med Experis Academy, hvor vi uddanner nye dygtige IT-konsulenter, som du får æren af at præsentere for vores kunder og virksomheder generelt i Danmark.

Kan du se det for dig? Vi ved du er den helt rigtige hvis du ser dig selv som ambitiøs, målrettet og synes det er givende at konkurrere en smule med dine kollegaer, samtidig med at du er en god holdspiller der ser stor fordel i at dele erfaring med kollegaer og bidrage til en positiv atmosfære.

Ansvarsområder:
Som Client Growth Manager får du muligheden for at drive og udvikle salget af IT-profiler. Du får en afgørende rolle i at opbygge og vedligeholde relationer til nye og kendte kunder samt til vores konsulenter. Endeligt vil du indgå i det overordnede salg- og leveranceteam og referere til vores Head of Sales.

Du vil få ansvaret for:
Du vil administrere hele salgscyklussen, fra leadgenerering og mødebooking til fysiske møder og underskrivelse af aftaler. Du vil ligeledes være ansvarlig for at identificere behov, muligheder og nye kunder for Experis.

Derudover vil du stå for:
  • At identificere potentielle kunder i både privat og offentlig sektor
  • At opbygge kundeportefølje og udvikle denne
  • At booke egne kundemøder
  • At planlægge og afholde af salgsfremmende aktiviteter
  • At forhandle kontrakter med kunder og opdatere CRM
  • At deltage aktivt i rekruttering af nye konsulenter i samarbejde med vores IT Contract Manager
  • At deltage i interne forbedringsprocesser samt andre værdiøgende initiativer og projekter

Hos os vil du:
Blive en vigtig del af hele den danske organisation som repræsenterer en af verdens største virksomheder inden for bemanding, rekruttering og HR-service – ManpowerGroup! Med innovative løsninger hjælper vi både små og store virksomheder i alle brancher under vores brands Experis og Talent Solutions.

Vores vision er at være førende i at skabe og levere de services, der gør vores kunder til vindere, og hvor det enkelte talent opnår et meningsfuldt arbejdsliv.

Vores værdier betyder meget for os og er en vigtig ledestjerne for alle, der arbejder hos ManpowerGroup.

Du vil komme til at referere til vores Head of Sales, Søren Nowack, som du også kan kontakte på tlf.: 27 78 01 55, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Opstart: Snarest muligt

Hvis ovenstående lyder som en spændende mulighed for dig, så imødeser vi meget gerne at du ansøger og sender os dit CV.

 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.