Erfaren Recruiter søges til Nordea i København 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Temporary employment 

Location: København 

Industry: Human Resources 

Job function:  

Apply by date: 12-05-2024 

Erfaren Recruiter søges til Nordea i København



Har du 3-4+ års erfaring med rekruttering? Er du certificeret i personlighedstest? Hvis ja, så læs mere her, og ansøg allerede i dag!

Om jobbet:
Som rekrutteringskonsulent vil du være med til at løfte en spændende og udfordrende opgave med at håndtere og løse diverse rekrutteringsopgaver. Som international organisation er der altid behov for rekruttering af nye medarbejdere, så åbne stillinger og positioner kan tilsættes af de rette profiler.

I denne rolle vil du i samspil med et team på 9 dygtige og kompetente kolleger blive ansvarlig for håndtering af diverse rekrutteringsprocesser i hele Norden. Du vil skulle håndtere forskellige stadier i rekrutteringsprocessen, hvor du bl.a. vil arbejde med at skrive jobannoncer, screene ansøgere og afholde interviews samt give tilbagemelding på personlighedstest af potentielle kandidater. Endvidere vil du kommunikere med og vejlede mange stakeholders og på den måde udvide din viden og dit netværk via gode kundeoplevelser og relationer. Du vil derfor få stor indsigt i denne del af organisationen samtidig med, at du har en udfordrende og alsidig hverdag.

Dine primære arbejdsopgaver vil derfor bl.a. være:
  • Screening, udvælgelse og interview af kandidater til forretningsområderne i Nordea (BB, PeB, LC&I & Asset & Wealth).
  • Tæt samarbejde med interessenter for løbende at forbedre rekrutteringen til disse områder
  • Vejlede og rådgive ansættelsesledere gennem hele rekrutteringsprocessen - fra jobannonce til løn til oprettelse af kontrakter
  • Deltage i teamaktiviteter for at dele viden og udvikle sig sammen
  • Rekruttere både lokalt men fra tid til anden også i de øvrige nordiske lande


Du bliver en del af det danske Talent Acquisition team, men også en del af det internationale team. Din hverdag er i høj grad både på dansk og engelsk, men som udgangspunkt vil du kun rekruttere for danske ledere. Derfor er det et krav at du kan tale og skrive dansk på højt niveau.

Vi sætter en ære i et sundt og trygt miljø, hvor vi kan være ærlige over for hinanden, dele ud af vores gode oplevelser og misforståelser, så vi kan lære af hinanden.
Vi hjælper hinanden og gør plads til forskelligheder.

Bemærk: Denne stilling har en varighed på 6 mdr.

Om dig:
Der er ikke noget specifikt uddannelseskrav, men vi søger dig, der har 3-4+ års erfaring med rekruttering og du skal være certificeret i at kunne give tilbagemelding på personlighedstest. Det er en fordel hvis du har erfaring fra finanssektoren samt erfaring indenfor overenskomstansættelser.

Derudover forventer vi at du:
  • Har fremragende LinkedIn søgeteknikker
  • Er certificeret og har erfaring med at give vurderingsfeedback til ledere og testfeedback til kandidater
  • Besider stærke kommunikationsevner på dansk og engelsk
  • Er væbnet med tålmodighed, da der er mange veletablerede processer, som skal følges, og som kan tage tid.


Det praktiske:
  • Opstart: Hurtigst muligt
  • Omfang: Fuldtid i 6 måneder.
  • Hybrid arbejdsplads med 2 hjemmearbejdsdage om ugen
  • Lokation: Grønjordsvej 10, 2300 København S (ved DR Byen metrostation)
  • Løn efter kvalifikationer


Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen hurtigst muligt

Nordea samarbejder med Experis i denne rekrutteringsproces og du bliver ansat gennem Experis på vores overenskomst. Læs mere om overenskomst, samt hvad det vil sige at være ansat gennem Experis på https://www.manpowergroup.dk/vikarer-konsulenter
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Program Manager Anja Besseling på tlf. 45 28738573 på hverdage mellem 10:00-14:00.




 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.