IT-Consultant Manager 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Business Development/New Accounts 

Job function: Sales/Business Development 

Apply by date: 15-03-2024 

IT-Consultant Manager


Har du erfaring med salg af IT-konsulenter og vil du være med til at opbygge dit eget forretningsområde?



Det danske arbejdsmarked efterspørger i høj grad relevante it-kompetencer.
Trives du med at tale med kunder, og være med til at løse problemer hos dem, så har du her en sjælden mulighed for at være med til at bygge et forretningsområde op og for at blive en del af vores dygtige og ambitiøse salgs-team.

Du vil fra første dag få ansvaret for at bygge vores IT-konsulent forretning. Samtidigt får du et tæt samarbejde med vores Experis Academy, hvor vi uddanner nye dygtige IT-konsulenter, som også skal sælges til vores spændende kunder. Det er således en fordel at du tidligere har bestredet et job hvor ledelse har været en naturlig del af din hverdag.

Så, hvis du som person er ambitiøs, målrettet og vedholdende, så er vi godt på vej. Synes du, det er givende at konkurrere med dine kollegaer, samtidig med at du er en god holdspiller? Des bedre! Ved du også, hvad der skal til for at skabe og vedligeholde gode relationer til kunderne? Perfekt!

For at få succes og trives i rollen, vil det være nødvendigt at have nogle års erfaring med opsøgende B2B salg, og en ekstra bonus, hvis du har erfaring ledelse samt salg af IT-Konsulenter.

Hvis du har en leder gemt i maven, og på sigt kunne være interesseret i at påtage dig et større ansvar, så har du en unik chance for at skabe muligheder for dig selv i denne rolle!

Ansvarsområder
Som IT-Consultant Manager får du muligheden for at drive og udvikle salget af IT-konsulenter. Du får en afgørende rolle i at opbygge og vedligeholde relationer til nye og kendte kunder samt til vores konsulenter. Endeligt vil du indgå i det overordnede salg- og leveranceteam og referer til vores Head of Sales.

Du vil få ansvaret for:
  • Hele salgsprocessen og leverance iht. mål og budget
  • At identificere potentielle kunder i både privat og offentlig sektor
  • At opbygge kundeportefølje og udvikle denne
  • At booke egne kundemøder
  • At planlægge og afholde af salgsfremmende aktiviteter
  • At forhandle kontrakter med kunder og opdatere CRM
  • At afholde 1:1 med fasttilknyttede konsulenter
  • At deltage aktivt i rekruttering af nye konsulenter i samarbejde med program manager
  • At deltage i interne forbedringsprocesser samt andre værdiøgende initiativer og projekter


Hos os vil du
Blive en vigtig del af hele den danske organisation som repræsenterer en af verdens største virksomheder inden for bemanding, rekruttering og HR-service – ManpowerGroup! Med innovative løsninger hjælper vi både små og store virksomheder i alle brancher under vores brands Academy, Experis og Talent Solutions.
Vores vision er at være førende i at skabe og levere de services, der gør vores kunder til vindere, og hvor det enkelte talent opnår et meningsfuldt arbejdsliv.

Du vil komme til at referere til vores Head of Sales, Søren Nowack, som du også kan kontakte på tlf.: 27 78 01 55, hvis du har spørgsmål til stillingen

Vores værdier betyder meget for os og er en vigtig ledestjerne for alle, der arbejder hos ManpowerGroup.

Opstart: Snarest muligt

Hvis ovenstående lyder som en spændende mulighed for dig, hører vi meget gerne fra dig.
 

Contact
Søren Nowack
+45 27 78 01 55

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.