IT Supporter søges til Service Desk 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: Fredericia 

Industry: Desktop Service and Support 

Job function: IT/Software Development 

Apply by date: 19-11-2023 

IT Supporter søges til Service Desk



Er du en erfaren IT-Supporter, og har du lyst til at komme helt ind i maskinrummet hos kunden?



Så er du den vi leder efter til en ny opgave hos vores kunde i Fredericia, hvor du får din daglige gang, og derfor kommer til at indgå i et tæt samarbejde med dem.

IT Supporter i vores Service Desk-funktion er en vigtig ressource til at skabe en problemfri IT-hverdag for vores kunder. Opgaverne består i at løse hændelser inden for givne tidsfrister, samt sikre at hændelser er korrekt registreret og klassificeret. Derfor leder vi efter en persin, der trives med at kommunikere med slutbrugere, problemløsning, dokumentation og opfølgning med anden og tredje linje support.

Opgaver
  • Løbende support og brugersupport
  • Gruppering og klassificering af sager modtaget via telefon, e-mail og selvbetjeningsportaler
  • Følge op og løse sager løbende
  • Eskalere sager mod driftsleverandøren
  • Udsende driftsmeddelelser og sikre feedback til slutbrugerne
  • Løsningsbekræftelse og lukning af sager
  • Dokumentation.


Krav til kvalifikationer
  • God forståelse samt erfaring med opsætning og support af arbejdsstationsmiljøer
  • God ekspertise i styresystemer inklusiv Linux
  • Erfaring I at yde Support samt administrering i Microsofts produktportefølje / M365 / AD / Exchange
  • Erfaring med reparation og udskiftning af hardware
  • Kendskab til og god Forståelse af TCP IP/LAN og WAN netværksmiljøer
  • God forståelse af dansk og engelsk I bade skrift og tale
  • God til at arbejde selvstændigt, og derudover instruere samt dokumentere og vidensdele med teamet
  • Et par års erfaring fra en lignende stilling.


Personlige egenskaber
  • Initiativrig og proaktiv
  • Service- og slutbrugerorienteret
  • Præcis, struktureret og samvittighedsfuld
  • Evne til at håndtere en hektisk hverdag
  • Interesseret i at tilegne sig nye it-kompetencer
  • Gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner, både på dansk og engelsk.


Vi tilbyder
  • Konkurrencedygtigt løn- og arbejdsvilkår
  • Gode muligheder for faglig udvikling, kurser og kompetenceudvikling
  • Personalerabatter og personalegoder



Experis Digital Workspace er en del af Experis, som nordisk er vores største konsulent- og rekrutteringsvirksomhed med over 600 konsulenter. Experis er en del af ManpowerGroup og er for 13. gang blevet kåret som en af verdens mest etiske virksomheder.

Experis Digital Workspace er specialister i outsourcing af IT-support og brugersupport. Vores forretningsidé er at overtage ansvaret for hele eller dele af IT-supportfunktionen i virksomheden, så virksomheden får bedre brugeroplevelser og lavere IT-omkostninger. Vi sætter slutbrugeren i centrum og sikrer kundens medarbejdere en problemfri IT-hverdag.

Det praktiske
Ansøgningsfrist asap
Løn efter kvalifikationer

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Lill Darling Albér, Talent Solution Lead, Experis A/S: [email protected]

Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen hurtigst muligt.
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.