Sales Area Manager - Packaged Gases and Products (PGP)
Part time/Full time: Full time
Employment type: Permanent employment
Location: Midtjylland
Industry: International Sales
Job function: Sales/Business Development
Apply by date: 30-10-2023
Sales Area Manager – Midtjylland
Trives du I en meget varieret hverdag og er du teknisk anlagt? Motiveres du af udgående kontakt med kunder og trives med selv at planlægge din arbejdsdag? Kunne du tænke dig at gøre karriere i en stor global virksomhed i vækst?
Så er dette job måske noget for dig.
Om arbejdspladsen
Linde er en af verdens største industrigas- og ingeniørvirksomheder med en omsætning der voksede til 31 mia. USD (26 mia. €) i 2021. Vi arbejder hver dag ud fra vores idégrundlag, Making our world more productive, og leverer løsninger, teknologier og services af højeste kvalitet, der forbedrer vores kunders resultater. Samtidig går vi forrest globalt med ”Linde Green” for at konvertere markedet til klimaneutrale gasser med fokus på den grønne omstilling.
Ud over en attraktiv kompensationspakke tilbyder vi dig en konkurrencedygtig pensionsordning og forsikringspakke og en hybrid arbejdsplads. Vi arbejder aktivt for ligestilling og mangfoldighed; derfor ser vi gerne ansøgere med forskellig baggrund og erfaring.
Om jobbet
Du bliver en del af et godt samarbejdende team som vi håber at du aktivt har lyst til at bidrage til. Teamet består af 7 kollegaer med solid erfaring, fordelt over hele Danmark og du vil referere direkte til Salgschefen for forskellige industrielle gasprodukter i Danmark. For det meste betyder det at du er ude hos kunderne mens du andre dage er på kontoret eller hjemmekontoret og besvarer e-mails eller er til møder, så der er stor variation i hverdagen.
- Du bliver ansvarlig for salg og kontrakter af vores industrigaskunder i Midtjylland, hvoraf størstedelen er baseret omkring Århus
- Kundegrundlaget består primært af store kunder indenfor industrigasser, kølegasser, installationer og diverse services
- Du planlægger selv dine arbejdsdage og bestemmer sammen med dine kunder, hvordan du vedligeholder kontakten (face-to-face møder, Teams, telefon osv.)
- Du får adgang til vores salgskontor i Taulov og vi gerne ser at du kigger forbi jævnligt for her kan du kan mødes med gode kollegaer, til møder, sparring og support. Dette kombineres naturligvis med at du kan arbejde hjemmefra og dine kundebesøg
Om dig
Det er en fordel men ikke et krav, hvis du har en baggrund inden for ingeniør eller anden teknisk uddannelse. Derudover forventer vi at du har erfaring fra en salgsrolle eller fra fremstillingsindustrien, måske indenfor svejsning eller lignende.
Det er desuden et krav at du har gyldigt kørekort og så skal du være flydende i både dansk og engelsk, da mange kontrakter er på engelsk og derfor kræver en forståelse af engelsk på forretnings niveau.
Herudover forventer vi at du:
- Motiveres af god kundepleje af nye og eksisterende kunder
- Arbejder på en struktureret og selvkørende måde for at opnå dine mål
- Er motiveret for at engagere dig socialt med dine kollegaer
- Trives i en god afveksling mellem udekørende dage og kontordage
- Er nysgerrig, har lyst til at læring og udvikling af dine kompetencer samt have fokus på det gode samarbejde i teamet
Det praktiske
Fastansættelse med opstart hurtigst muligt
Hybrid arbejdsplads med egen firmabil
Fuldtid indenfor almindelig arbejdstid på hverdage
Løn efter kvalifikationer
Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen hurtigst muligt.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
About Experis
A different kind of talent company
Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities.
Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business.
Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment.
Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.