Regional Manager Denmark stores
Part time/Full time: Full time
Employment type: Permanent employment
Location: Hovedstaden
Industry: Store manager
Job function: Sales/Business Development
Apply by date: 31-05-2023
Regional Manager Denmark med ansvaret for AkzoNobels butikker
For AkzoNobel er vi på udkig efter en ny kollega/leder med masser af drive. En Manager, med ansvaret for at lede og udvikle de 9 danske butikker og vækste Akzo Nobels position på markedet.
Har du drivet og passionen til at udvikle og drive butiksteamet? Kan du samle, skabe positive forandring og vækst? Trives du med at påvirke din hverdag og dit resultat i en virksomhed, med masser af vækstmuligheder og udfordringer, som kræver både personlige og faglige kvaliteter og erfaring, så er rollen som Regional Manager hos AkzoNobel lige noget for dig!
Om du er bosat på Sjælland, Fyn eller trekantsområdet er lige fint.
Jobbet
I rollen som Regional Manager vil du være en del af et dedikeret team, med ansvaret for butikkerne i hele landet.
Du vil få det overordnede ansvar for at drive, udvikle og vækste butikkerne samt engagere nye kunder. Du arbejder tæt sammen med de øvrige salgsledere i Danmark og den Nordiske ledelse.
Vi forventer at:
- Du har gejsten og erfaringen til at samle og lede et team af butiksledere og medarbejdere
- Du har kompetencerne og erfaringen til at bygge/bygge videre på strategierne og omsætte dem til konkrete, strukturerede handlingsplaner
- Erfaring med coaching rekruttering, ledelse, træning og udvikling af butikscheferne med det mål, at de når deres fulde potentiale og ydeevne
- Erfaring med drive salget i butikkerne til et højere niveau sammen med kollegaerne som du får ansvaret for
- Erfaring med at udvikle salget – på forskellige platforme i et tværfagligt samarbejde
- Har erfaring og lysten til at arbejde på tværs af hele organisationen for at optimere salgsprocesser sammen med de øvrige salgskanaler
Profilen
For at lykkedes med i rollen som Regional Manager er du en stærk leder og change manager, med masser af personlig og faglig ballast. Du har forventeligt erfaring fra en tilsvarende rolle, gerne med kendskab fra branchen eller fra relaterbare brancher. Du har erfaring med butiks- drift, -salg og udvikling i tæt samspil på tværs af salgskanaler – men er også hands-on, med hænderne helt inde i maskinrummet.
Du kommer måske fra detail eller byggemarkedsbranchen og har således kendskab og erfaring med håndtering og udvikling af lignende setup.
Som person er du:
Selvstændig og selvkørende; du skal kunne drive og motivere dig selv og de medarbejdere som du har ansvaret for
Imødekommende, målrettet, relations opbyggende og kundefokuseret.
Du kan levere resultater via gode relationer på kort og lang sigt og evner således at kommunikere med forskellige typer af mennesker.
Vi forventer, at du er professionel, seriøs og har en ærlig attitude og formår kontinuerligt at motivere dine medarbejdere på en positiv facon.
Vi antager, at du har en relevant uddannelse og erfaring med dig for at sikre et højt niveau af forretnings forståelse. Dansk på skrift og mundtlig højt niveau en nødvendig, samt evne til kunne begå sig på engelsk mundtlig som skriftligt, da Akzo Nobel er en international virksomhed. Herudover kræves det, at man er stærk til MS Office og har generelt nemt ved at arbejde i forskellige IT-systemer, såsom CRM, SAP etc.
Hvad kan vi tilbyde dig i Akzo Nobel?
I Akzo Nobel Danmark kan vi tilbyde et spændende job, med masser af indflydelse og udfordringer. Vi har en uformel og ligetil omgangsform, præget af et ønske om at blive endnu bedre sammen. Med fokus på diversitet og udvikling, arbejder vi proaktivt med vores kollegaer, for at du kan trives og udvikles. Det er også baggrunden for, at vi er udpeget som én af Sveriges Karriere virksomheder og har modtaget ”Top Employer certification 2023”. Vi tilbyder dig et internationalt miljø, hvor du vil arbejde med givende og udfordrende projekter, som vil udvikle dine kompetencer. Du kommer til at arbejde med kompetente og ligesindede kollegaer, som deler dit positive mindset og entusiasme.
Din ansøgning
Akzo Nobel arbejder sammen med Experis i denne rekruttering, og du er velkommen til at kontakte Christian Larsen, Senior Recruitment Advisor, hvis du har spørgsmål til denne position.
Vi hilser alle mennesker velkommen fra forskellige baggrunde som ser bæredygtighed, sikkerhed og innovation som vigtige principper. Hvis du har ”Passion for Paint” så send gerne din ansøgning og CV allerede i dag. Vi vurderer ansøgningerne, som de kommer ind.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Attention!
ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk.
We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].
About Experis
A different kind of talent company
Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities.
Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business.
Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment.
Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.