Key account Manager – Experis Academy 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Account Management, Commissioned 

Job function: Sales/Business Development 

Apply by date: 31-03-2023 

Key account Manager – Experis Academy


Det danske arbejdsmarked efterspørger i høj grad, ligesom resten af de europæiske markeder, relevante IT-kompetencer. Hos Experis Academy rekrutterer og efteruddanner vi dedikerede talenter med relevant teknisk uddannelse, for at møde denne efterspørgsel. Det gør os til et attraktivt alternativ til konsulentvirksomheder og virksomheders egne Graduate-programmer.



Har du lyst til at blive en afgørende og central medspiller i teamet, som arbejder målrettet for at opbygge Experis Academy til at blive Danmarks førende aktør indenfor vores område? Kan du skabe kontakt til kunderne og tale ind i vores koncept? Trives du med at sælge ressourcer? Så er du måske vores nye Key account Manager.
Årligt opkvalificerer vi i Experis Academy mere end 40 IT-talenter gennem programmet. Du vil sammen med os være med til at gøre en forskel for disse talenter, ved at åbne døre hos virksomheder, hvor de kan udleve deres fremtidige drømme.

Vores erklærede mål er at tage en både synlig og ledende position i markedet i at kunne tilbyde efterspurgt, opdateret og relevant kompetence med et højt teknisk niveau.
For at lykkes med vores ambitiøse planer, er vi nu på jagt efter en dygtig Key account Manager med hovedansvar for at skabe og udvikle vores kundeportefølje i Academy. Du vil i din rolle være ansvarlig for hele salgsprocessen ud mod potentielle kunder og for at vedligeholde og styrke de eksisterende kunderelationer.

Jobbet
Du skal i rollen som Key account Manager kunne levere ind til virksomhedens ambitiøse vækstmål ved at skabe signifikant new biz og samtidig vedligeholde og servicere vores mangeårige kunderelationer i et niveau, som gør dig til den bedste indenfor dit felt.
Du skal sætte dig ind i kundens forretning og effektivt kunne omsætte dette til konkrete forslag.
Salgsarbejdet kræver, at du har en struktureret tilgang til planlægning af dit salgsarbejde, opfølgning og rapportering.

Du har ansvaret for:
  • Hele salgsprocessen og leverance iht. mål og budget
  • At opbygge kundeportefølje og udvikle denne
  • At identificere potentielle kunder i både privat og offentlig sektor
  • At booke egne kundemøder
  • At forhandle kontrakter med kunder og opdatere CRM
  • At deltage i interne forbedringsprocesser samt andre værdiøgende initiativer og projekter
  • At bidrage til at udvikle og styrke vores koncept


Du vil blive en vigtig del i vores organisation som repræsenterer et af-verdens største selskaber inden for bemanding, rekruttering og HR-tjenester – ManpowerGroup! Med innovative løsninger hjælper vi både små og store virksomheder i alle brancher under vores brands Manpower, Experis, Jefferson Wells og Talent Solutions.

Vores vision er at være førende i at skabe og levere de services, der gør vores kunder til vindere og hvor det enkelte talent opnår et meningsfuldt arbejdsliv.
Vores værdier betyder meget for os og er en vigtig ledestjerne for alle, der arbejder hos ManpowerGroup.
Experis Academy er et særligt forretningsområde der virkelig bliver satset på i ManpowerGroup både lokalt og globalt og det er derfor vigtigt at du kan se dig selv brænde for opgaven.

Din profil
Dit fokus er altid på kunden og at skabe salg med høj faglig troværdighed og kvalitetsbevidsthed. Du har med fordel et relevant professionelt netværk indenfor IT og vi forventer, at du med stort drive, energi og initiativrighed kan arbejde selvstændigt med dit salg. Du besidder forretningsforståelse og evner både at se detaljer og muligheder i markedet.

Du udstråler professionalisme, er charmerende, vidende og serviceminded i alt hvad du gør. Du er komfortabel med at afholde præsentationer og drive kundeevents af høj kvalitet. Du er smilende, udadvendt, og har et positivt livssyn. Du bidrager til god stemning og er fortrolig med en atmosfære med stor frihed og fokus på samarbejde.
Uddannelsesmæssigt ser vi gerne at du har en kommerciel uddannelse indenfor økonomi, markedsføring eller salg, men dette er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har erfaring med salg og trives med at blive målt på dine indsatser og resultatet af disse.

Hos os vil du
  • Blive en del af et ambitiøst team, der arbejder hårdt, men har det sjovt samtidig.
  • Få muligheden for at udvikle dig yderligere indenfor salg, ledelse og IT-fagområder
  • Få et unikt indblik i dansk erhvervsliv og bidrage til dine kunders succes.


Jobbet som Key account Manager aflønnes efter kvalifikationer og indeholder frokostordning, pension og bonus.
Og vi vil elske det, hvis du ønsker en længere karriere hos os i ManpowerGroup!

Opstart: Snarest muligt

Ansøgning
Vi glæder os til at høre fra dig og læse om din motivation for netop denne mulighed. Har du spørgsmål til stilling er du velkommen til at kontakte CEO, Heidi Rubæk på tlf. +45 2778 0150 eller [email protected]

 

Contact
Søren Nowack

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.