Kundeservicemedarbejdere til Nordea, København
Part time/Full time: Full time
Employment type: Temporary employment
Location: København
Industry: Technical Customer Service
Job function: Customer Support/Client Care
Apply by date: 08-03-2023
Kundeservicemedarbejder søges til Nordea i Taastrup, Købenahvn
Holder du sabbatår? Har du et højt ambitionsniveau, er du energisk, og brænder du for at skabe de bedste kundeoplevelser i selskab med fantastiske kollegaer? Vi søger lige nu fuldtidansatte til et spændende arbejde med masser af ansvar og en stejl læringskurve. Vi tilbyder et udfordrende job med et mangfoldigt arbejdsmiljø, stærke medarbejdervilkår og gode udviklingsmuligheder.
Vi leder efter nye kollegaer til vores kontaktcenter i Taastrup, København med start hurtigst muligt.
Om jobbet
Du kommer til at arbejde i Nordens største bank, hvor du vil få en helt central rolle. Som Service- og rådgivningsagent bliver du nemlig en del af Nordeas dynamiske kontaktcenter, som vi kalder Nordea 24/7. Vi står i frontlinjen og tager imod vores kunder, når de ringer til os med alverdens spørgsmål. Din opgave består i at servicere og skabe ekstraordinære oplevelser i hver eneste kundekontakt.
Se video om jobbet her: https://www.nordea.dk/privat/bliv-agent.html
Arbejdstiden er indenfor normal kontortid på hverdage og der er mulighed for mellem 32-37, efter hvad der passer dig bedst. Der er tale om en midlertidig ansættelse med mulighed for forlængelse og potentielt fastansættelse.
Vi har et socialt og energisk arbejdsmiljø, og du vil få en masse kollegaer i forskellige aldre og med forskellige arbejds- og uddannelsesmæssige baggrunde.
Om dig
Det er et krav at du har en studentereksamen og derudover er det desuden en fordel, hvis du har erfaring med kundeservice og rådgivning fra fx butik eller lignende. De første 4 uger efter start vil du deltage i oplæring, hvor du vil lære alt det, du skal vide for at kunne hjælpe vores kunder og give dem verdensklasse oplevelser.
Du er passioneret og får energi af at tale med mennesker. Du trives med at kommunikere mundtligt med alle typer mennesker og forstår at sætte dig i kundens sted, uanset hvilken opgave de skal have løst. Du har en god forståelse for empatisk kundeservice.
En vigtig del af dét at være ansat i Nordea er, at du har mod på at udvikle personlige og faglige kompetencer og deler ud af erfaringer med kollegerne. Vi er nemlig gode til at bruge hinandens styrker i en travl hverdag med mange spændende udfordringer.
Det praktiske
Midlertidig ansættelse indtil 31-12-2023 med mulighed for forlængelse og potentielt fastansættelse
Arbejdssted: Nordea i København
Opstart hurtigst muligt
Mulighed for fuldtid og deltid mellem 32-37 timer om ugen
Løn: 148,9 kr/timen
Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen.
Nordea samarbejder med Experis I denne ansættelsesproces, og ansættelsen er et vikariat gennem Experis, som vil være den juridiske arbejdsgiver i denne trepartsaftlale. Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte Ressource Manager, Astrid Gotlieb Jensen på tlf. 4590 2800. Træffetid på hverdage kl 10-14.
Attention!
ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk.
We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].
About Experis
A different kind of talent company
Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities.
Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business.
Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment.
Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.