Onsite Specialist - IT Supporter 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: IT training 

Job function: Training/Instruction 

Apply by date: 31-05-2023 

Onsite Specialist - IT Supporter



Som Onsite Specialist i en funktion som SPOC, vil du blive en vigtig ressource til at skabe en problemfri IT-hverdag for vores kunder. Opgaverne består i at løse hændelser inden for givne tidsfrister, samt sikre at hændelser er korrekt registreret og klassificeret. Rollen indebærer både 1st. Line, og 2nd. Line support. Hvor aktiv kommunikation med slutbrugere, problemløsning, dokumentation og opfølgning er dine spidskompetencer.

Opgaver
  • Løbende support og brugersupport
  • Gruppering og klassificering af sager modtaget via ITSM e-mail og selvbetjeningsportaler
  • Følge op og løse sager løbende
  • Eskalere sager mod driftsleverandøren
  • Udsende driftsmeddelelser og sikre feedback til slutbrugerne
  • Løsningsbekræftelse og lukning af sager
  • Dokumentation



Krav til kvalifikationer
  • God ekspertise i Microsofts produktportefølje / M365 / AD / Exchange
  • Fejlfinding på PC/Windows 10 og andre Windows styresystemer. (begrænset viden om Linux og MacOS kan forekomme)
  • Erfaring med MDM løsninger IOS/Android
  • Erfaring med hardwarereparationer
  • Kendskab til ITIL-processerne
  • Kendskab til netværksløsninger LAN/WAN
  • God forståelse af TCP / IP-netværk i arbejdsstationsmiljøer
  • Erfaring med at bruge ITSM værktøjer til registrering og opfølgning af sager
  • Erfaring fra større virksomheder / Enterprise arkitektur
  • Minimum 2 års erfaring indenfor drift og brugersupport


Personlige egenskaber
  • Initiativrig og proaktiv
  • Service- og slutbrugerorienteret
  • Præcis, struktureret og samvittighedsfuld
  • Evne til at håndtere en hektisk hverdag
  • Interesseret i at tilegne sig nye it-kompetencer
  • Gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner, både på dansk og engelsk
  • Evnen til at arbejde selvstændigt hos vores kunder og give instruktioner til andre teknikere


Om Experis
Experis Digital Workspace er en del af Experis, som Nordisk er vores største konsulent- og rekrutteringsvirksomhed med over 600 konsulenter. Experis er en del af ManpowerGroup og er for 13. gang blevet kåret som en af verdens mest etiske virksomheder.
Experis Digital Workspace er specialister i outsourcing af IT-support og brugersupport. Vores forretningsidé er at overtage ansvaret for hele eller dele af IT-supportfunktionen i virksomheden, så virksomheden får bedre brugeroplevelser og lavere IT-omkostninger. Vi sætter slutbrugeren i centrum og sikrer kundens medarbejdere en problemfri IT-hverdag.

Det praktiske
Permanent stilling
3 ledige stillinger
Fuldtid på 37 timer/ugentligt.
Arbejdstid: Hverdage kl 08-16
Opstart hurtigst muligt
Løn efter kvalifikationer
Lokation: Vi har 3 ledige stillinger. 1 i Herlev, 1 i Ballerup, og 1 som kørende IT-supporter på Sjælland.

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Martin Hvass, Lead & Onsite Specialist, Digital Workspace, Experis A/S: [email protected]

Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen hurtigst muligt.
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.