Nordic Senior HR Business Partner 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: Hovedstaden 

Industry: Human Resources 

Job function:  

Apply by date: 31-03-2023 


Nordic Senior HR Business Partner – lokation Danmark/Hvidovre



Santander Consumer Bank er en del af Europas største finanskoncern og er i gang med en rivende udvikling på det nordiske marked. Vi tilbyder en stilling i et spændende og udfordrende miljø med gode og dygtige kolleger. Der er tale om et job, der giver dig god mulighed for faglig og personlig udvikling i en dynamisk virksomhed.



Din rolle
I rollen som Senior HR Business Partner indgår du i et engageret og passioneret nordisk HR-team bestående af 21 personer. Din vigtigste rolle bliver at støtte og supportere en af organisationens funktioner med HR fra A-Z - med særlig fokus på god ledelse og høj trivsel. Udover den funktion du supporterer, vil du også have et par nordiske ansvarsområder, som varierer alt efter vores HR strategi og mål. Indenfor disse områder forventes det, at du har lyst og evner til selvstændigt at sætte retning, udvikle og drive disse. Rollen er bred og du skal derfor evne både det strategiske og administrative.
Da vi arbejder nordisk må lidt rejseaktivitet forventes.

Primære ansvarsområder:
  • Arbejde bredt med hele HR-paletten både på strategisk, taktisk og operationelt niveau.
  • Ansvarlig for en af bankens funktioner med medarbejdere i alle nordiske lande.
  • Coache og supportere ledere i HR relaterede spørgsmål, herunder bl.a. arbejdsret, lønregulering, strategisk personaleplanlægning, rekruttering og trivsel.
  • Proaktivt drive relevante forbedringstiltag og forandringer i funktionen.
  • Selvstændig drive et eller flere tværorganiske nordiske ansvarsområder, fx performance management, proces udvikling, kultur e.lign.


Dine kvalifikationer
Faglige:
  • Du har minimum 10 års erfaring fra HR, f.eks. som HR Partner eller Udviklingskonsulent i en større kommerciel koncern og er derfor stærk funderet i din HR faglighed
  • Du har arbejdet nordisk og er bekendt med mange af de arbejdsretlige forskelle
  • Du er en dygtig facilitator og elsker at drive teamprocesser fysisk såvel som online
  • Du er en stærk kommunikator mundtligt og skriftligt – både på dansk og engelsk
  • Du er ”tech-savvy” og er vant til at arbejde med og kontinuerligt sætte din ind i nye systemer.
  • Du formår at anvende dine analytiske, metodiske og teoretiske HR-viden i praksis


Personlige:
  • Du er pragmatisk og resultatorienteret og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Du er god til at opbygge relationer til ledere og ser værdien i at udfordre dem
  • Du træffer selvstændigt store og små beslutninger og er god til at prioritere og strukturere din hverdag
  • Du trives med vekslende betingelser og vilkår og imødegår forandringer med mindsettet, at det giver mulighed for at lære nyt
  • Du er kendt for dit drive, gennemslagskraft og optimisme
  • Du er en super kollega, som er nysgerrig, samarbejdende og som altid forsøger at spille dine kolleger gode.


Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder et spændende job i en stor finansvirksomhed med ordnede arbejdsforhold, hvor din indsats har stor betydning for virksomhedens resultat. Ydermere tilbydes du pensionsordning, sundhedssikring, tandlægeforsikring og et godt introduktionsforløb.

Er du interesseret?
Har du den rette profil, vilje og entusiasme, bedes du sende din ansøgning og cv via linket.
Jobbet ønskes besat hurtigst muligt, så vi opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning snarest muligt. Alle ansøgninger behandles fortroligt.
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.