KAM til Medilens Nordic 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location:  

Industry: Account Management, Commissioned 

Job function: Sales/Business Development 

Apply by date: 09-01-2023 

KAM til Medilens Nordic


Medilens Nordic AB er en succesfuld nordisk distributionsvirksomhed inden for øjenpleje og øjenkirurgi. Virksomheden er iværksætterdrevet og fejrer i år 25-års jubilæum. Medilens Nordic har haft en stabil salgsudvikling i flere år og har en omsætning på cirka SEK 160 mio. Vi har omkring 20 ansatte og repræsenterer en lang række førende producenter inden for øjenpleje og øjenkirurgi. Medilens er 3 år i træk blevet kåret som ”Super foretag” i Sverige (2018-2020). For at blive kåret skal virksomheden øge både omsætning og bundlinje samtidig med, at virksomheden skal udvise stabilitet og langsigtethed i virksomheden i mindst fire år i træk.

Vores danske forretning er i en stærkt ekspansiv fase og derfor søger vi nu endnu en selvstændig og drevet KAM til at udvide vores forretning i Danmark. Vil du være med til at udbygge det danske marked for øjenprodukter? Læs mere om os på www.medilensnordic.com

Om rollen
I denne stilling har du fokus på kunder på offentlige hospitaler og private øjenklinikker. Kundemålgruppen er kirurger, sygeplejersker, koordinatorer og i nogle tilfælde indkøbere. Du arbejder med førende produkter til øjenkirurgi. Dit fokus i starten er at tage hånd om eksisterende kunder og derefter også at udvide forretningen med nye kunder. Du vil også være med til at udvikle strategiske planer for produkterne i distriktet og sætte mål på baggrund heraf sammen med den ansvarlige leder. Erfaring med udbudsprocesser er en fordel.
Du indgår i et nordisk team bestående af erfarne og kompetente kollegaer og du mødes løbende til salgskonferencer og træning. Vi mener du med fordel er bosiddende i Københavnsområdet, men vi er åbne for forslag. Servicen omfatter omkring 40 overnatninger. Du arbejder med base fra et hjemmekontor og refererer til vores nordiske salgs- og marketingchef.

Hvem er du?
Du er en sand netværker og brænder for at skabe langsigtede samarbejdsrelationer med dine kunder. Som person er du resultatorienteret, selvdrevet/selvkørende og værdsætter samarbejde og vidensdeling på tværs i KAM teamet/organisationen. Du er vant til at arbejde med en bred målgruppe af kunder og du har et udpræget kundefokus. Du ønsker klare mål, tænker som en iværksætter og nyder at tage personligt ansvar for dine arbejdsopgaver. Vi foretrækker en kandidat med erfaring indenfor salg af medicinsk udstyr. Har du arbejdet på en øjenafdeling eller lignende, er det en fordel. Du er vant til selv at strukturere din dag på en vellykket måde og du behersker engelsk i tale og skrift.

Hvad kan Medilens Nordic tilbyde dig?
Vi kan tilbyde stimulerende arbejde i en virksomhed præget af stærk vækst. Her tilbydes du en salgsrolle med stærke brands i et miljø, hvor du får meget plads til eget initiativ og varierede arbejdsopgaver. Det er en spændende branche, og der er et stort potentiale i Danmark for yderligere vækst og succes sammen med dine nordiske kolleger.

Ansøgning
Du søger stillingen via ansøgningslinket, da vi er ikke i stand til at modtage ansøgninger via e-mail. Ansøgningsfristen er den 9. januar. I denne rekruttering samarbejder Medilens med Jefferson Wells.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Maria Svedberg
mail: [email protected]
Eller telefon +46790763749.


Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.