National Account Manager til ManpowerGroup (Jylland) 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location:  

Industry: Account Management, Commissioned 

Job function: Sales/Business Development 

Apply by date: 24-02-2023 

National Account Manager til ManpowerGroup (Jylland)



Er du en nysgerrig sælger? Drives du af resultater, og sætter du en ære i at nå dine budgetter? Trives du med både nysalg og kundepleje? Og kommer dine kunder igen? Så mangler vi dig hos ManpowerGroup.

ManpowerGroup er et globalt rekrutterings- og konsulentselskab med mere end 60 års erfaring på det danske marked, hvor vi udelukkende arbejder med specialister og ledere. Vi tilbyder højt kvalificerede interim konsulenter, projektløsninger samt rekruttering inden for vores specialistområde IT, samt finans, salg, marketing, HR og indkøb.
For os er det vigtigt at have en god arbejdsplads og vi er derfor stolte af at vi for 13. år i træk er blevet udnævnt til en af de 135 mest etiske selskaber i verden. Derudover er vi som virksomhed aktivt engageret i FN's verdensmål.

Der er travlt i rekrutteringsbranchen. Virksomhederne ønsker mere arbejdskraft. Det gør vi også.
Vi søger derfor endnu en dygtig Account Manager til at blive en del af vores dygtige salgsteam.

Jobbet
Du vil få en spændende og varieret hverdag med base i Jylland, hvor du vil køre ud fra din bopæl eller fra vores kontorfaciliteter centralt i Jylland.
I det daglige vil du kontakte potentielle kunder og støtte dem i at finde den helt rigtige rekrutteringsløsning. De kunder du vil være i dialog med, vil være varierende da vi samarbejder med alle typer af virksomheder. Du vil operere med leads fra nationale og internationale kollegaer, men også skabe din egen kundeportefølje.
Det er vigtigt for os, at du er nysgerrig og lyttende og sætter en ære i at finde den bedst mulige løsning til kunden. Dette krydret med et solidt vindergen, som driver dig frem mod sejren hver eneste dag. Du kender til salgsteknikker og ser enhver ny potentiel kunde som en mulighed for, at du kan blive endnu dygtigere inden for salg og rekruttering.

Vores Strategiske Account Manager, Artur, fortæller: ”
I mit job er jeg sparringspartner og konsulent for nogle større nationale og globale organisationer indenfor hele HR- og medarbejdercyklussen. Det giver et yderst interessant indblik i de organisatoriske processer, udfordringer og muligheder, virksomhederne står med. Med den menneskelige ressource som fællesnævner.

At være en del af en førende global organisation, der sætter etik og bæredygtighed i højsædet, er essentielt for mig. Det bidrager vores værdier og kultur til.
Det gælder i forhold til at sikre et højt professionelt niveau over for alle nationale og internationale stakeholders.
Men det gælder også i relation til at skabe et inddragende og empatisk miljø, hvor diversitet, forskellige faglige perspektiver og ordentlighed understøttes”


Din baggrund
Du har styr på redskabskassen og er scenevant i at holde kundemøder både på teams og fysisk. Du er ikke bange for at ringe til kunder, og du tiltrækkes af arbejdet med at opbygge din egen portefølje. Du er positiv af natur og har et stort drive. I det daglige arbejder du selvstændigt mod at nå dit budget, og du skriver og taler både dansk og engelsk. Det er et krav, at du både har kørekort og bil til rådighed.

Den ideelle kandidat har min. 3 års salgserfaring dog er dette ikke et krav, har et positivt væsen og motiveres af at arbejde i en dynamisk organisation i et højt tempo. Du er ideelt set bosat centralt i Jylland måske i trekantsområdet eller omkring Århus.

Opstart: ASAP

Sådan søger du:
Vi forventer blot, at du vedhæfter et CV eller et dokument med et link til din LinkedIn profil og en kort beskrivelse af din motivation for at arbejde som Account Manager. Såfremt du har spørgsmål til jobbet så kontakt Head of Sales, Søren Nowack på telefon +45 2778 0155.

Kontakt info:
Søren Nowack
[email protected] +45 27 78 01 55


Om ManpowerGroup
ManpowerGroup er et globalt rekrutterings- og konsulentselskab med mere end 60 års erfaring på det danske marked, og som udelukkende arbejder med specialister og ledere. Vi tilbyder højt kvalificerede interim konsulenter, projektløsninger samt rekruttering inden for vores specialistområde IT, samt inden for Finance, Sales & Marketing, HR, Procurement mm.

ManpowerGroup bidrager til, at vores kunder og kandidater bliver godt rustet til at imødegå de udfordringer, der ligger i nutidens "Human Age", som omhandler kampen om nutidens og fremtidens talenter og dermed adgangen til de knappe ressourcer.

Med en tydelig og målrettet differentiering vil ManpowerGroup tiltrække fremtidens attraktive talenter, og derigennem være i stand til at møde vore kunders stigende efterspørgsel på kompetencer og innovative, kosteffektive og fleksible bemandingsløsninger. Vores unikke ekspertise, kendskab til markedet samt vores faglige kompetence gør, at vi kender vores konsulenter og vores konsulenters behov. Dermed kan vi tilbyde vores kandidater en langsigtet karriereudvikling samt sikre det rette match mellem virksomhed og kandidat.

ManpowerGroup’ hovedkontor er placeret i Høje Taastrup. Derudover drager vi stor fordel af at være en del af det internationale ManpowerGroup-netværk, hvorigennem vi kan tilbyde vore kunder internationale kompetencer og vores kandidater adgang til vores internationale kundenetværk.


 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.