Svensk-talende Servicemedarbejdere til skadebehandling
Part time/Full time: Full time
Employment type: Temporary employment
Location: København
Industry: Customer Support/Client Care
Job function:
Apply by date: 27-10-2022
Svensk-talende Servicemedarbejdere til skadebehandling søges til Gjensidige Forsikring
Vil du have foden indenfor i en stor international virksomhed? Trives du med masser af telefonisk kontakt til kunder og er du empatisk og servicemindet ud over det sædvanlige? Er du god til at finde rundt i forskellige IT-systemer? Kan du træde til med kort varsel? Så er det måske dig vi leder efter til en projektansættelse hos Gjensidige Forsikring i København.
Vi tilbyder
- Projektansættelse på 6 mdr
- Attraktiv lokalisation i Sydhavnen i lyse moderne lokaler ved vandet
- Masser af sociale aktiviteter, som man kan vælge at være en del af
Jobbet
Som medarbejder hos Gjensidige forsikring bliver du en del af en stor nordisk organisation. Gjensidige har en høj grad af frihed under ansvar, og tror på at sparring og en sund feedback kultur, skaber de bedste rammer for et godt arbejdsmiljø.
Som servicemedarbejder til skadebehandling bliver du en del af vores rejseskadebehandler-team, og kommer til at side med kundeservice til vores rejsesager. Opgaverne foregår primært over telefonen, hvor du vil have kontakt til kunderne og hjælpe dem med alt fra, hvordan man anmelder en skade, til mere praktiske spørgsmål. Der kommer også til at være enkelte opgaver af mere administrativ karakter og så skal du kunne trives med et vist omfang af rutinemæssige opgaver.
Arbejdsopgaverne :
- Besvarelse af telefonopkald hver dag - svare på spørgsmål omhandlende ekspeditionstider, hvordan man anmelder en skade, hvilken dokumentation der skal sendes ind ifm en skade og andre servicespørgsmål i forbindelse med skadebehandling mm.
- Skadebehandling af simple sager, så som bagage bortkomst/forsinkelse, små sygdomsskader, afbestilling mm.
Om dig
Vi forventer at du har erfaring med kundekontakt via telefon da dette er den primære arbejdsopgave og vi går meget op i kvalitet. Din uddannelse er ikke afgørende, da det er vigtigere at du har den rette indstilling. Derudover skal du kunne navigere hurtigt i vores forskellige IT-programmer.
Kompetencer:
- Serviceminded - erfaring i at betjene kunder telefonisk og skriftligt
- Hvis du kan gøre dig forståelig på tysk er det en fordel
- Gode IT-kundskaber
- Ordentlighed og særdeles serviceminded
- Engageret, hjælpsom og empatisk
Det praktiske
Arbejdssted: A. C. Meyers Vænge 9, 2450 København SV
Opstart: Hurtigst muligt
Midlertidig ansættelse i 6 mdr.
Arbejdstid: Fuldtid, fordelt indenfor almindelig kontortid mandag-fredag (vi har flextid mellem 10-15)
Fast månedsløn på 29.000 kr.
Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen. Når vi har de kandidater, som vi skal bruge, så lukker vi opslaget.
Gjensidige arbejder sammen med Experis I denne ansættelsesproces og ansættelsen er et vikariat hos Gjensidige. Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Ressource Manager, Astrid Gotlieb Jensen på tlf. 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl. 10:00-14:00.
Attention!
ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk.
We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].
About Experis
A different kind of talent company
Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities.
Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business.
Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment.
Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.