Travel Customer Service Associate  

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Temporary employment 

Location: København 

Industry: Customer Support/Client Care 

Job function:  

Apply by date: 30-09-2022 


Rejsekundeservicemedarbejder – Arbejd hjemmefra

Vi har en ny mulighed for en kundeservicemedarbejder til at blive en del af vores succesfulde team. Vi tilbyder dig at arbejde hjemmefra i Danmark.
Som agent hos Concentrix vil du modtage indgående opkald over telefonen og guide kunderne til bedst muligt at løse deres forskellige problemer og besvare deres spørgsmål. Du kommer til at arbejde uregelmæssigt (også aften og weekend). Stillingen er fuldtid og vi tilbyder fast løn.
Ofte stillede spørgsmål kan omfatte booking af fly og hoteller, ændringer i booking eller spørgsmål om hotellet eller rejsen. Ved at give kunden den bedste service, bliver arbejdet sjovt og udviklende for dig, mens kunden får et smil på læben!

Personlige egenskaber:
-Serviceminded
- Ønsker at udvikle dig og er i stand til at modtage konstruktiv kritik
- God evne til at samarbejde og tage egne initiativer
- Engageret og ansvarlig person
- Du er god til tidsstyring og kan arbejde mod opstillede mål.
- Rigtig gode kommunikationsevner

Vi tilbyder dig:
- Betalt uddannelse, ingen forudgående viden påkrævet
- Fuldtidsjob
- Gode udviklingsmuligheder
- Løbende support og coaching
- Vi er omfattet af overenskomster

Det praktiske:
Opstart 3 okt.
Arbejdstid: 37 timer om ugen mellem 8-20 man-søn
Sprog: Du skal kunne tale både engelsk og dansk
Det er desuden et krav at du er bosat i DK
Løn: 21.000 kr om måneden
 

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.