Proaktiv studentermedhjælper søges til Johnson&Johnson 

Part time/Full time: Part time 

Employment type: Student 

Location: Allerød 

Industry: Administrative Support 

Job function: Administrative/Clerical 

Apply by date: 09-10-2022 

Proaktiv Studentermedhjælper søges til Janssen-Cilag A/S (Johnson & Johnson) i Birkerød



- Har du lyst til at få foden indenfor i en af verdens største medicinalvirksomheder?
- Er du studerende på en videregående uddannelse?
- Trives du med administrativt arbejde inden for Market Access & Public Affairs?


Det er væsentligt at tilføje, at hovedfokusset i høj grad ligger indenfor "pricing and tender" i Market Access området, samt at du skal have 2-3 år tilbage af din uddannelse.

Vi tilbyder
  • Verdens største healthcare company på dit CV
  • Et spændende arbejdsområde, der giver unik indsigt i, hvilke udfordringer og muligheder medicinalbranchen står over for i Danmark
  • En arbejdsplads med et stærkt socialt samhold – både i teamet, blandt de studerende og i hele organisationen
  • Fleksible arbejdsvilkår der tager hensyn til eksempelvis eksamensperioder
  • Gode vilkår



Om jobbet

Janssen-Cilag A/S er en del af den globale koncern Johnson & Johnson, som er verdens største healthcare company. Hvert år investerer Janssen 21 % af salget i forskning & udvikling for at finde og udvikle nye lægemidler, og Janssen har derudover også 21 forsknings- & udviklingsafdelinger verden over.

Afdelingen, som du bliver en del af, hedder Market Access and Public Affairs, og din nærmeste leder herunder vil være vores Pricing and Tender Manager. Du vil også arbejde tæt sammen med vores Public Affairs team. I afdelingen arbejdes bl.a med at sikre offentlig finansiering til de behandlinger, Janssen udvikler (Market Access) samt at sikre de rette politiske rammevilkår på længere sigt (Public Affairs).

Arbejdsopgaverne er diverse – de er splittet mellem administrativt arbejde i pris og udbudssystemer (det forventes ikke, at du kender dem på forhånd – det vil du blive trænet i), support til vores public affairs afdeling samt med tiden mulighed for egne projekter inden for politisk interessevaretagelse.

Du kommer bla. til at arbejde med følgende:
  • MyPrice, der er Johnson & Johnsons Globale pricing system
  • iTender, der er Johnson & Johnsons Globale udbudssystem
  • Oprette purchase orders (PO’er)
  • Supportere vores politiske chef m.fl i forbindelse med politisk interessevaretagelse
  • Arrangere politiske stakeholdermøder samt mødeforberedelse hertil
  • Deltagelse i interne konferencer i Norden / Europa



Din profil

Vi ser gerne at du har 2 år eller mere tilbage af studietiden. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke væsentlig, men forestiller os at du er CBS'er eller studerer Statskundskab (eller lign.) og trives med en kombination af nye opgaver inden for politisk interessevaretagelse og mere rutinepræget arbejde, hvor du motiveres af at se bunken blive mindre og mindre. Med tiden vil der være mulighed for at blive kastet ud i dine egne projekter.

Derudover forventer vi, at du er:
  • Struktureret
  • Udadvendt – fungerer godt i et team
  • Initiativrig
  • Har gode dansk- og engelskkundskaber i både tale og skrift



Det praktiske

Midlertidig ansættelse indtil 28 feb med rigtig gode muligheder for forlængelse
Kontoret ligger på adressen Bregnerødvej 133, 3460 Birkerød. Der vil også være mulighed for hjemmearbejdsdage.
Opstart hurtigst muligt
Arbejdstid: 20 timer om ugen, fordelingen af timerne på ugen er fleksibel

Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen.

Janssen samarbejder med Experis I denne rekrutteringsproces, og ansættelsen vil også være gennem Experis, så hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Ressource Manager, Astrid Gotlieb på tlf. 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl. 10:00-14:00
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.