Deputy Supply Chain Manager 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Aircraft/ship inspection 

Job function: Quality Assurance/Safety 

Apply by date: 18-11-2022 

Deputy Supply Chain Manager søges til Newrest, Københavns lufthavn


Har du erfaring fra cateringbranchen? Og har du lyst til et spændende job i et internationalt miljø?

Om Newrest
Newrest er en virksomhed, der har specialiseret sig inden for catering i fly- og lufthavnsbranchen. De er en af verdens førende aktører inden for cateringlogistik og har virksomhed i 58 lande i verden.
De 29.500 dedikerede og dygtige medarbejdere gør hver dag, hvad der kræves for at producere og levere velsmagende måltider til flybranchen, samtidig med at de sikrer, at de høje hygiejne- og fødevaresikkerhedsstandarder følges.
Newrest er 94,6% ejet af ledelsen, og dets 340 ledere ejer dens kapital. Newrest har forpligtet sig til løbende at forbedre og innovere de tjenester og ydelser de tilbyder kunder, såvel som sine medarbejderes trivsel og udvikling. Bæredygtig udvikling sociale værdier er kernen i virksomhedens DNA.

Om stillingen:
Som Deputy Supply Chain Manager hos Newrest varetager du alt fra valg af leverandør til selve leverancen. Dit fokus er primært på at udvikle og implementere politikker og processer, der omfatter leverandørvalg, råvareindkøb og præstationsmåling. Du er ansvarlig for kontrakter, udbud, indkøb, rapportering og opfølgning. Det er dit ansvar, at leverancerne er korrekte, og at dialogen med kollegaerne flyder.

Du har et ansvar for at udvikle og drive teamet fremad og sikre en kvalitetsleverance. Forhandling med leverandører, kontrol af følgesedler og opfølgning på leverandørkontrakter er en del af dit daglige arbejde.

Arbejdstiden er i kontortiden.

Om dig:
Vi søger dig, der er vant til og sætter pris på at arbejde i en international atmosfære. Du er en kommunikativ person, der nemt indgår i dialog med både kollegaer og leverandører. Du har lige så nemt til at netværke, som du er at forhandle, og du brænder for konstant at udvikle en smidig forretning. At lede et team og træffe vigtige beslutninger i et højt tempo falder naturligt for dig.

Mere specifikt søger vi dig som:
  • Har flere års erfaring med ledelse indenfor indkøb og logistik
  • Behersker dansk og engelsk i både tale og skrift
  • Det er også en fordel, hvis du har tidligere erfaring i cateringbranchen
  • Det er også en fordel, hvis du har en bachelorgrad inden for et relevant område


Vi tilbyder
Et spændende og udfordrende job med mulighed for selv at præge indhold og struktur, og hvor du kommer til at arbejde selvstændigt men samtidig i tæt samarbejde med fantastiske kollegaer.
Det er en forudsætning for din ansættelse hos Newrest, at du lever op til forskellige myndigheds- og sikkerhedskrav om bl.a. fremvisning af straffeattest og godkendelse af CV i forbindelse med baggrundstjek.

Det praktiske
Arbejdssted: Københavns Lufthavn
Opstart forventes at være d. 18. november 2022 – eller efter aftale. Skriv gerne i din ansøgning, hvornår du kan være til rådighed.
Vi holder løbende samtaler, så er du interesseret i jobbet, så send os din ansøgning og CV.
Rekrutteringen varetages af Experis, men du bliver ansat hos Newrest.
Vil du læse mere om Newrest: Klik her https://www.newrest.eu/


 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.