Deputy Diswash Manager 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Aircraft/ship inspection 

Job function: Quality Assurance/Safety 

Apply by date: 30-09-2022 

Deputy Dishwash Manager søges til Newrest, Københavns lufthavn



Har du erfaring fra cateringbranchen? Og har du lyst til et spændende job i et internationalt miljø?

Om Newrest
Newrest er en virksomhed, der har specialiseret sig inden for catering i fly- og lufthavnsbranchen. De er en af verdens førende aktører inden for cateringlogistik og har virksomhed i 58 lande i verden.
De 29.500 dedikerede og dygtige medarbejdere gør hver dag, hvad der kræves for at producere og levere velsmagende måltider til flybranchen, samtidig med at de sikrer, at de høje hygiejne- og fødevaresikkerhedsstandarder følges.
Newrest er 94,6% ejet af ledelsen, og dets 340 ledere ejer dens kapital. Newrest har forpligtet sig til løbende at forbedre og innovere de tjenester og ydelser de tilbyder kunder, såvel som sine medarbejderes trivsel og udvikling. Bæredygtig udvikling sociale værdier er kernen i virksomhedens DNA.

Om stillingen:
Som Deputy Dishwash Manager skal du understøtte med det driftsmæssige ansvar for opvaskeafdelingen. På den driftsmæssige side forventes det, at du tager ejerskab for virksomheden, hvis det er nødvendigt ved at tage det fulde ansvar for afdelingen. I denne stilling vil du være med fra starten og være med til at opbygge NewRests drift i København.

Ydermere sikrer du, at arbejdsrutinerne følges, sikrer et kontinuerligt flow og sikrer, at processerne er så effektive som muligt. Du arbejder løbende med forskellige måder at forbedre det operationelle flow og fastholde de kvalitets- og sikkerhedsstandarder, der er defineret af NewRest.

Som Deputy Dishwash Manager for afdelingen sætter du tonen for afdelingens kultur, når Dishwash Manager ikke er på arbejde. Du formidler vision og motivation til afdelingen og giver teammedlemmerne mulighed for at identificere og løse driftsproblemer. Du forventes at advare ledelsen om udfordringer og komme med anbefalinger til at løse dem, forudse behov eller problemer, der kan opstå, og have handlingsplaner på plads for at undgå produktionsforstyrrelser. Du vil også være praktisk til at arbejde selv efter behov for at opretholde et kontinuerligt arbejdsflow.

I denne rolle er der også skifteholdsarbejde.

Om dig:

For at trives i rollen skal du have evner til at omgås forskellige typer mennesker. Du er imødekommende og professionel i din rolle, hvor du viser tillid til mennesker omkring dig. Du har desuden en stærk lederevne med evnen til at skabe og vedligeholde et organiseret og engageret team. Du drives af at motivere dine kollegaer og af at lede det operative arbejde samtidig med, at du selv udfører præcis det samme arbejde efter behov. Derudover har du evnen til at bevare roen i stressede situationer. Vi forventer, at du er lydhør, detaljeorienteret og en initiativrig problemløser som en forudsætning for at være en succes i denne stilling. Endvidere har du en god evne til at udtrykke dig godt i tale og skrift.

Mere specifikt søger vi dig som
  • Har et par års erfaring i en lignende rolle
  • Behersker dansk og engelsk flydende i både tale og skrift
  • Kan arbejde varierende arbejdstider dag og aften


Det er også en fordel, hvis du
  • Har tidligere erfaring med at have arbejdet med hurtig af- og pålæsning
  • Har tidligere erfaring med at have arbejdet i nystartet virksomhed
  • Har en bachelorgrad inden for et relevant område
  • Har en god forståelse for eller erfaring med at arbejde med HACCP (Hazard Analysis Critical Control)



Vi tilbyder

Et spændende og udfordrende job med mulighed for selv at præge indhold og struktur, og hvor du kommer til at arbejde selvstændigt men samtidig i tæt samarbejde med fantastiske kollegaer.
Det er en forudsætning for din ansættelse hos Newrest, at du lever op til forskellige myndigheds- og sikkerhedskrav om bl.a. fremvisning af straffeattest og godkendelse af CV i forbindelse med baggrundstjek.

Det praktiske

Arbejdssted: Københavns Lufthavn
Opstart forventes at være d. 1. oktober – eller efter aftale. Skriv gerne i din ansøgning, hvornår du kan være til rådighed.
Vi holder løbende samtaler, så er du interesseret i jobbet, så send os din ansøgning og CV.
Rekrutteringen varetages af Experis, men du bliver ansat hos Newrest.
Vil du læse mere om Newrest: Klik her https://www.newrest.eu/


 

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.