Key Account Manager til Arvato Finance i Danmark 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Sales/Business Development 

Job function:  

Apply by date: 31-05-2021 

Har du erfaring med salg af finansielle produkter? Trives du med at pleje dine kunder og sørge for, at de bliver tilbudt relevante løsninger? Så er her en interessant mulighed for dig.

Arvato er i en meget spændende fase med solid satsning og stærk vækst. Øget salgsstyrke er et strategisk tiltag i den kommende tid. Som Key Account Manager vil du være en aktiv og vigtig spiller for vores vækst. Med udgangspunkt i dit eget salgsbudget fungerer du som rådgiver for eksisterende kunder gennem salg af Arvatos tjenester. Det bliver din opgave at kortlægge kundens behov og præsentere løsninger, der passer bedst til den enkelte kunde. Du vil være ansvarlig for din egen kundeportefølje og hjælpe med at sikre gode kundeoplevelser.

Som Key Account Manager bliver du en del af et team på 5, og du refererer til Head of Sales.

Jobbet
Du får en spændende og alsidig hverdag, hvor du kommer til at arbejde målrettet med pleje af nuværende kunder og salg til både nuværende og nye kunder.
Dit fokus vil primært være på at:
  • Salg af Arvatos produkter og løsninger til eksisterende kunder
  • At opretholde aktiviteter med kunder i egen portefølje
  • Udvikle og vedligeholde kunderelationer
  • Deltage i kundemøder, tilbud og forhandlinger
  • • Arrangere opstartsmøder med nye kunder


Din profil
Den ideelle kandidat har en teoretisk uddannelse kombineret med salgserfaring; og gerne fra salg af finansielle produkter eller betalingsløsninger. Som vores nye Key Account Manager, lægger vi særligt vægt på dine evner til at bygge relationer og være den, som folk lytter til. Du er forretningsorienteret og har et godt kendskab til de finansielle teknologier og løsninger. Du er målrettet, selvstændig og ansvarsbevidst og kan prioritere din tid, da du både har ansvar for eksisterende kunder og har budget på nye kunder.

Du er god til at kommunikere både i skrift og tale på dansk og engelsk.

Vi tilbyder
Vi tilbyder udfordrende og spændende opgaver i en virksomhed i vækst. Et godt arbejdsmiljø med gode kolleger. En fleksibel arbejdsdag med konkurrencedygtige betingelser og gode udviklingsmuligheder.

Ansøgning
Arvato samarbejder med Experis i denne rekrutteringsproces. Har du spørgsmål til denne position kan du kontakte Senior Recruitment Advisor, Heidi Monsrud fra Experis på +45 4590 2800.

Vi glæder os til at høre fra dig og læse din motivation for netop dette job.


Om Arvato
Arvato Financial Solutions er et internationalt teknologiselskab, der beriger kunderejsen med datadrevne finansielle produkter.

Vores vigtigste opgave er at skabe vækst og øge kundens lønsomhed. Vi danner grundlag for smarte beslutninger og skaber værdi gennem hele kunderejsen fra fakturering til indbetaling. Det gør vi ved at erstatte risiko med trygge og datadrevne finansielle produkter, der øger kundens likviditet og økonomiske sikkerhed.

Arvato er 100% ejet af tyske Bertelsmann, som er en stor international media-, service og uddannelseskoncern med omkring 130.000 ansatte på verdensplan. Arvato er delen af Bertelsmann, der leverer services indenfor CRM, SCM og finansielle løsninger.

Arvato Financial Solutions er blandt de største aktører indenfor finansielle services i Europa og tilbyder betalings-, faktura-, finansiering og inkassoløsninger bland andet til brancher som parkering, tele, medie og finan. Vi har over 7.500 ansatte fordelt i 17 lande samt over 10.000 kunder. Vores danske kontor er på Østerbro i København.

Arvato Financial Solutions - Your backbone for growth

 

Contact
Heidi Monsrud
+45 45 90 28 00

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.