Customer Service Admin 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Temporary employment 

Location: København 

Industry: Customer Support/Client Care 

Job function:  

Apply by date: 18-07-2022 


Customer Service Admin


Synes du at det kunne være interessant at arbejde med administrativt arbejde som fakturering og ordrehåndtering? Vil du have værdifuld erfaring fra en virksomhed, som i flere år er blevet udnævnt til en af verdens mest innovative virksomheder af Forbes Magazine?

Vi tilbyder
  • Projektansættelse på 6 mdr. med mulighed for forlængelse
  • Godt arbejdsmiljø og gode kolleger
  • Få foden indenfor i en stor international virksomhed!


Om jobbet
Som Customer Service Admin bliver dine arbejdsopgaver primært administrative. Du kommer til at side med alt besvarelse af telefonen, til fakturareklamationer og forberedelse af fakturaer. Samtidig bliver det din opgave at gennemgå ordre, og sammenligne med kundeaftalerne, for at se, om alt stemmer i fakturaerne.
  • Ordrehåndtering
  • Tage hånd om fakturareklamationer indenfor eget ansvarsområde
  • Blandet administrative opgaver


Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke vigtig, men vi forventer at du har erfaring fra kundeservice, rådgivning eller kundebehandling, gerne via telefon. Til denne stilling vægter vi selvstændighed og motivation rigtig højt.
Derudover forventer vi at:
  • Du er imødekommende og trives med mange forskellige mennesker
  • Du kan arbejde selvstændigt og holde fokus
  • Du er serviceorienteret og hjælper kunder og kolleger med løsninger der matcher deres behov
  • Du er proaktiv og kan finde effektive løsninger for at undgå langsigtede problemer
  • Du kan tale og skrive på dansk, og det er en fordel hvis du også kan engelsk
  • Du trives med administrativt arbejde
  • Har nemt ved at lære dig nye systemer og kan arbejde i flere forskellige systemer
  • SAP-erfaring er en fordel men ikke et krav


Det praktiske
Projektansættelse i 6 mdr
Arbejdssted: En stor international virksomhed i Herlev
Opstart hurtigst muligt
Fuldtid på 37 t/u
Løn efter kvalifikationer

Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen. Vi lukker opslaget når vi har fundet den rigtige.

Virksomheden samarbejder med Experis I denne rekrutteringsproces, så hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Ressource Manager, Astrid Gotlieb Jensen på tlf. 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl. 10:00-14:00
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.