HR-medarbedjer søges til Gjensidige Forsikring 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Temporary employment 

Location: København 

Industry: General/Other: Human Resources 

Job function: Human Resources 

Apply by date: 06-07-2022 

HR-medarbedjer søges til Gjensidige Forsikring


Vil du have foden indenfor i en stor international virksomhed? Har du forståelse for overenskomster, den nye ferielov, samt andre områder indenfor HR administration? Kan du træde til med kort varsel? Så er det måske dig vi leder efter til en midlertidig stilling hos Gjensidige Forsikring i København.

Vi tilbyder
  • 6 mdr. fuldtidsstilling med hurtig opstart
  • Attraktiv lokalisation i Sydhavnen i lyse moderne lokaler ved vandet
  • Et fagligt kompetent miljø med højt tempo og godt sammenhold


Jobbet
Som medarbejder hos Gjensidige bliver du en del af en stor nordisk organisation. Gjensidige har en høj grad af frihed under ansvar, og tror på at sparring og en sund feedback kultur, skaber de bedste rammer for et godt arbejdsmiljø

Opgaverne er primært administrative og omfatter i høj grad at svare på HR spørgsmål, og give medarbejder og ledersparring på områder så som: ferieloven, barselsloven, overenskomster, tidsregistrering og meget mere. Du skal kunne svare på de spørgsmål som kommer ind via vores HR postkasse og tage godt imod de kunder som kommer på vores kontor. Derfor er det også vigtigt at du har en basal forståelse for disse emner, og ved hvordan du finder frem til den rigtige information.

Derudover er du med til at udarbejde kontrakter på baggrund af vores kontraktskabeloner og skal kunne finde motivation i at se bunken blive mindre og mindre.


Om dig
Vi forestiller os, at du er forholdsvist nyuddannet og har siddet i en HR-funktion hvor du har stiftet bekendtskab med personalejura og HR administrative opgaver. Din uddannelse er ikke afgørende, da det er vigtigere at du har den rette erfaring. Herunder bl.a.:
  • Kendskab til og har arbejdet med kontraktskrivning
  • Kendskab til og har arbejdet med ferieloven
  • Kendskab til og har arbejdet med barsel og orlovs regler
  • Har arbejdet med overenskomster (ikke nødvendigvis Forsikringsforbundets, men det en klar fordel)
  • Har arbejdet med HR systemer (vi benytter pt Aditro)
  • Har arbejdet med tidsregistrering (fordel med kendskab til ProMark)
  • Kan tage dagligdags ad hoc henvendelser/opgaver via vores HR postkasse og personlige henvendelser på kontoret


Det praktiske
Arbejdssted: A. C. Meyers Vænge 9, 2450 København SV
Opstart: Hurtigst muligt
Vikariatets varighed: 6 mdr.
Arbejdstid: Fuldtid fordelt indenfor almindelig kontortid (Vi kan godt være fleksible med timeantallet)
Løn efter kvalifikationer

Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen.

Gjensidige arbejder sammen med Experis I denne ansættelsesproces, og ansættelsen er et vikariat gennem Experis, som vil være den juridiske arbejdsgiver i denne trepartsaftlale. Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Ressource Manager, Astrid Gotlieb Jensen på tlf. 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl. 10:00-14:00



 

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.