Supply Chain Specialist 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Supplier Management/Vendor Management 

Job function: Logistics/Transportation 

Apply by date: 13-07-2022 

Supply Chain Specialist søges til Newrest, Københavns lufthavn



Er du Supply Chain Specialist på udkig efter en ny udfordrende rolle i en virksomhed i vækst? Har du tidligere erfaring med logistik og brænder du for kundeservice? Og trives du i at arbejde i et internationalt miljø? Så kan det være lige netop dig, vi leder efter. Newrest er i fuld gang med at etablere sig i Skandinavien og søger derfor en Supply Chain Specialist til Københavns lufthavn


Om Newrest
Newrest er en virksomhed, der har specialiseret sig inden for catering i fly- og lufthavnsbranchen. De er en af verdens førende aktører inden for cateringlogistik og har virksomhed i 58 lande i verden.
De 29.500 dedikerede og dygtige medarbejdere gør hver dag, hvad der kræves for at producere og levere velsmagende måltider til flybranchen, samtidig med at de sikrer, at de høje hygiejne- og fødevaresikkerhedsstandarder følges.
Newrest er 94,6% ejet af ledelsen, og dets 340 ledere ejer dens kapital. Newrest har forpligtet sig til løbende at forbedre og innovere de tjenester og ydelser de tilbyder kunder, såvel som sine medarbejderes trivsel og udvikling. Bæredygtig udvikling sociale værdier er kernen i virksomhedens DNA.

Rollen som Supply Chain Specialist
Som Supply Chain Specialist hos Newrest varetager du alt fra valg af leverandør til selve leverancen. Dit fokus er primært på at udvikle og implementere politikker og processer, der omfatter leverandørvalg, råvareindkøb. Du bliver ansvarlig for kontrakter, udbud, indkøb, rapportering og opfølgning, og du får desuden ansvar for, at leverancerne foregår, som de skal, og at kommunikationen imellem kollegerne flyder godt.

Forhandling med leverandører, kontrol af følgesedler og opfølgning på leverandørkontrakter vil blive en del af dit daglige arbejde. Arbejdstiden vil være mandag til fredag fra kl. 8.00 – 17.00.

Desuden vil du få ansvar for:
  • Oprettelse af logistikplaner og sikre, at de bliver fulgt
  • Sikre leverancerne sker til tiden og kvaliteten er i orden
  • Månedlig rapportering på logistikdelen
  • Tjekke leverancekvitteringer og -fakturaer og videreformidle viden til økonomiafdelingen


Om dig:
Vi søger dig, der trives med at arbejde i et internationalt miljø. Du besidder gode kommunikative evner og indgår ubesværet i dialog med både kolleger og leverandører. Du har lige så nemt ved at netværke, som du har til at forhandle, og du brænder for at udvikle både dig og virksomheden.

Mere specifikt søger vi dig, som
  • Har 2 års erfaring med ledelse indenfor indkøb og logistik
  • Behersker dansk i skrift og tale
  • Er udadvendt, social og trives med mange bolde i luften


Det er en fordel, hvis:
  • Du har tidligere erfaring fra cateringbranchen
  • Har en bachelorgrad inden for et relevant område


Vi tilbyder
Et spændende og udfordrende job med mulighed for selv at præge indhold og struktur, og hvor du kommer til at arbejde selvstændigt men samtidig i tæt samarbejde med fantastiske kollegaer.
Det er en forudsætning for din ansættelse hos Newrest, at du lever op til forskellige myndigheds- og sikkerhedskrav om bl.a. fremvisning af straffeattest og godkendelse af CV i forbindelse med baggrundstjek.

Det praktiske
Arbejdssted: Københavns Lufthavn
Opstart forventes at være den 1. juni 2022 – eller efter aftale.
Vi holder løbende samtaler, så er du interesseret i jobbet, så send os din ansøgning og CV.
Rekrutteringen varetages af Experis, men du bliver ansat hos Newrest.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Lone Hornum via mail: [email protected], eller på tlf.: 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl.10:00-14:00.
Vil du læse mere om Newrest: Klik her https://www.newrest.eu/
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.