Administrative Assistant søges til Newrest, Københavns lufthavn
Part time/Full time: Full time
Employment type: Permanent employment
Location: København
Industry: Administrative Support
Job function: Administrative/Clerical
Apply by date: 13-08-2022
Administrativ Assistent søges til Newrest, Københavns lufthavn
Kan du holde mange bolde i luften samtidig med, at du er imødekommende? Er du interesseret i at få mulighed for at arbejde i et internationalt miljø? Trives du med en hverdag hvor din fornemste opgave er at servicere andre? Så kan det være lige netop dig, vi leder efter. Newrest er i fuld gang med at etablere sig i Skandinavien og søger derfor en Administrativ Assistent til Københavns lufthavn
Om Newrest
Newrest er en virksomhed, der har specialiseret sig inden for catering i fly- og lufthavnsbranchen. De er en af verdens førende aktører inden for cateringlogistik og har virksomhed i 58 lande i verden.
De 29.500 dedikerede og dygtige medarbejdere gør hver dag, hvad der kræves for at producere og levere velsmagende måltider til flybranchen, samtidig med at de sikrer, at de høje hygiejne- og fødevaresikkerhedsstandarder følges.
Newrest er 94,6% ejet af ledelsen, og dets 340 ledere ejer dens kapital. Newrest har forpligtet sig til løbende at forbedre og innovere de tjenester og ydelser de tilbyder kunder, såvel som sine medarbejderes trivsel og udvikling. Bæredygtig udvikling sociale værdier er kernen i virksomhedens DNA.
Om stillingen:
Din fornemmeste opgave bliver at supportere den ansvarlige for Newrest i København, Unit Manager, og sikre kommunikationen imellem København, hovedkontoret og kunderne. Du vil få direkte reference til Unit Manager.
Din arbejdsopgaver vedr. kommunikationen imellem afdelingen og hovedkontoret vil blandt inkludere følgende:
- Faktureringsoplysninger (kunder/leverandører)
- Lageroplysninger
- Diverse regnskabsoplysninger
- Lønoplysninger
- ERP (Winrest) management for København
- Vagtplanlægning af specifikke områder
- Registrering og videredeling af diverse informationer
- Fraværsregistrering
Du vil få en vigtig rolle, i tæt samarbejde med Unit Manager, i at etablere, udvikle og implementere processer og med henblik på at få hele afdelingen til at fungere optimalt.
Om dig:
Vi forestiller os, at du har 2-4 års erfaring med administrativ support i et krævende og hektisk miljø og trives, hvor tingene går stærkt, og du ikke altid på forhånd kender dagens opgaver.
Herudover, ser vi gerne, at du:
- Er erfaren bruger af Microsoft Office pakken
- Er god til at prioritere selv, tage initiativ og en god problemløser
- Er struktureret og god til at planlægge
- Har styr på alle detaljer
- Mestrer engelsk og dansk i skrift og tale
- Sætter pris på at være i et tempofyldt, internationalt arbejdsmiljø
- Prioriterer en variation af opgaver og ansvarsområder
Det er en fordel, hvis du
- Kan fransk og/eller spansk
- Har tidligere erfaring inden for luftfartsindustrien
Til denne stilling kan en del af introduktionsprogrammet foregå i udlandet.
Vi tilbyder
Et spændende og udfordrende job med mulighed for selv at præge indhold og struktur, og hvor du kommer til at arbejde selvstændigt men samtidig i tæt samarbejde med fantastiske kollegaer.
Det er en forudsætning for din ansættelse hos Newrest, at du lever op til forskellige myndigheds- og sikkerhedskrav om bl.a. fremvisning af straffeattest og godkendelse af CV i forbindelse med baggrundstjek.
Det praktiske
Arbejdssted: Københavns Lufthavn
Opstart forventes at være hurtigst muligt.
Vi holder løbende samtaler, så er du interesseret i jobbet, så send os din ansøgning og CV.
Rekrutteringen varetages af Manpower Group, men du bliver ansat hos Newrest.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Lone Hornum via mail: [email protected], eller på tlf.: 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl.10:00-14:00.
Vil du læse mere om Newrest: Klik her <www.newrest.eu>This is a link
About Experis
A different kind of talent company
Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities.
Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business.
Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment.
Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.