Lagerchef søges til Newrest, Københavns lufthavn 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Chef/sous-chef 

Job function: Food Services/Hospitality 

Apply by date: 16-06-2022 

Lagerchef søges til Newrest




Er du en dreven og effektiv lagerchef? Har du tidligere erfaring fra fødevarebranchen, og er du nysgerrig på den videre udvikling i luftfartsbranchen? Vil du være en del af en stor international koncern og starte et af koncernens store projekter op? Så søger Newrest nu en lagerchef til Københavns Lufthavn!


Om Newrest
Newrest er en virksomhed der er specialiseret inden for catering i fly- og lufthavnsbranchen. Vi er en af de verdensførende aktører indenfor cateringlogistik, og har virksomhed i 58 lande verden over.

Vores 29.500 dedikerede og dygtige medarbejdere gør hver dag, hvad der kræves for at producere og levere afbalancerede og velsmagende måltider til flybranchen, samtidig med at de høje hygiejne- og fødevaresikkerhedsstandarder følges.

Newrest er 94,6% ejet af ledelsen, og dets 340 ledere ejer dens kapital. Newrest har forpligtet sig til løbende at forbedre og innovere de tjenester og ydelser de tilbyder kunder, såvel som sine medarbejderes trivsel og udvikling. Bæredygtig udvikling sociale værdier er kernen i virksomhedens DNA.

Om jobbet:
Som lagerchef er du ansvarlig for plukke- og pakkeafdelingen i lufthavnen. I din rolle vil du lede arbejdet og sikre, at processerne flyder uden stop. Du er ansvarlig for lagerdriften, hvilket vil sige alt fra personaleansvar til at sikre at køkkenudstyret er korrekt fyldt op og leveret til tiden. At afgive bestillinger, sikre flowet og følge sikkerhedsforskrifter er en del af dit daglige arbejde. Du skal også arbejde proaktivt for at modvirke produktionsforstyrrelser.

Om dig
Til rollen søger vi dig, der har solid erfaring fra fødevarebranchen eller tilsvarende erfaring. Du har stærke lederevner, og det er naturligt for dig at skabe og vedligeholde et organiseret og engageret team. Du arbejder godt under pres og har ingen problemer med at arbejde med stramme deadlines. Måske har du tidligere erfaring med at arbejde i virksomhedsopbygning og kan lide et miljø i forandring?

Vi forventer du:
  • har mindst fem års erfaring fra en lederrolle i fødevareindustrien eller lignende branche med personaleansvar
  • mestrer dansk og engelsk - både i tale og skrift på højt niveau
  • har en bachelorgrad i Ledelse, Virksomhedsledelse, Drift eller tilsvarende
  • har en meget god forståelse for logistikflows
  • kan arbejde varierende arbejdstider dag og aften vagter


Det er fordel, hvis du har:
  • tidligere erfaring med at have startet virksomhed
  • en god forståelse for eller erfaring med at arbejde med HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point)
  • tidligere erfaring med at have startet virksomhed
  • tidligere erfaring fra cateringbranchen


Vi kan tilbyde
Et spændende og udfordrende arbejde, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt samt i tæt samarbejde med fantastiske kollegaer.

Det er en forudsætning for din ansættelse hos Newrest at du lever op til forskellige myndigheds- og sikkerhedskrav om bl.a. fremvisning af straffeattest og godkendelse af CV i forbindelse med baggrundstjek.

Det praktiske
Arbejdssted: Københavns Lufthavn
Opstart forventes at være d.1 juni 2022

Vi holder løbende samtaler så er du interesseret i jobbet, så send os din ansøgning og CV.
Rekrutteringen varetages af Manpower Group, men du bliver ansat hos Newrest.

Vil du læse mere om Newrest: Klik her https://www.newrest.eu/
 

Attention!

ManpowerGroup and all related companies such as Experis A/S, Right Management, etc. only communicate through official channels and never contact individuals via social media like WhatsApp or Telegram. All applicants must always apply for positions via our website: https://job.experis.dk

We do not request any deposits from candidates to work as temporary workers or in any other matters, and we do not use foreign (Non-Danish) phone numbers. If you encounter such situations or have any doubts, please do not respond and contact us at: [email protected].

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.