Afdelingsleder for vaskeafdelingen søges til Newrest, Københavns lufthavn 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Chef/sous-chef 

Job function: Food Services/Hospitality 

Apply by date: 21-08-2022 

Afdelingsleder for vaskeafdelingen til Københavns Lufthavn



Er du en initiativrig problemløser med ledelseserfaring, der leder efter en ny spændende udfordring? Så har vi jobbet til dig! Lige nu søger vi dig, der har lyst til at arbejde som leder for vaskeafdelingen hos Newrest i Københavns Lufthavn.

Om Newrest
Newrest er er en virksomhed der er specialiseret inden for catering i fly- og lufthavnsbranchen. Vi er en af de verdensførende aktører indenfor cateringlogistik, og har virksomhed i 58 lande verden over.

Vores 29.500 dedikerede og dygtige medarbejdere gør hver dag, hvad der kræves for at producere og levere afbalancerede og velsmagende måltider til flybranchen, samtidig med at de høje hygiejne- og fødevaresikkerhedsstandarder følges.

Newrest er 94,6% ejet af ledelsen, og dets 340 ledere ejer dens kapital. Newrest har forpligtet sig til løbende at forbedre og innovere de tjenester og ydelser de tilbyder kunder, såvel som sine medarbejderes trivsel og udvikling. Bæredygtig udvikling sociale værdier er kernen i virksomhedens DNA.

Hvad indebærer stillingen?
Som afdelingsleder får du det fulde driftsmæssige og økonomiske ansvar for vaskeafdelingen. På den operationelle side forventes det, at du tager ejerskab over forretningen ved at tage det fulde ansvar for afdelingen. I denne stilling vil du være med fra starten og være med til at opbygge Newrests drift i Københavns Lufthavn.

Ydermere sikrer du, at arbejdsrutinerne følges, og at lageret med udstyr er up-to-date for at sikre et kontinuerligt flow og at processerne er så effektive som muligt. Du arbejder løbende med forskellige måder at forbedre det operationelle flow på og fastholde de kvalitets- og sikkerhedsstandarder, der er defineret af Newrest.

Udover dette vil du også have personaleansvar for over 30 medarbejdere. Som afdelingsleder er du toneangivende for afdelingens kultur, du formidler vision og motivation til afdelingen og giver teammedlemmer mulighed for at identificere og løse driftsproblemer. Du forventes at henlede ledelsens opmærksomhed på udfordringer og komme med anbefalinger til at løse dem, forudse behov eller problemer, der kan opstå, og have handlingsplaner på plads for at undgå produktionsforstyrrelser.
I rollen som afdelingsleder må du forvente skifteholdsarbejde i dag,- aften og weekendvagter (nattevagter kan forekomme).

Om dig:
For at trives i rollen skal du have evner til at omgås forskellige typer mennesker. Du er imødekommende og professionel i din rolle, hvor du udviser tillid til mennesker omkring dig. Du har desuden en stærk lederevne med evnen til at skabe og vedligeholde et organiseret og engageret team. Du drives af at motivere dine medarbejdere og af at lede det operationelle arbejde. Derudover har du evnen til at bevare roen i stressede situationer. Vi ser det som en forudsætning, at du er lydhør, detaljeorienteret og en initiativrig problemløser for at lykkes i denne stilling. Endvidere har du en god evne til at udtrykke dig godt i tale og skrift.

Vi forventer du:
  • har mindst 3 års erfaring fra en lederrolle med personaleansvar
  • mestrer dansk og engelsk, - i både tale og skrift på højt niveau
  • kan arbejde varierende arbejdstider dag og aften


Det er en fordel, hvis du:
  • tidligere har erfaring med at have arbejdet med hurtig af- og pålæsning
  • har erfaring med at have startet virksomhed
  • har en bachelorgrad inden for et relevant område
  • har en god forståelse for eller erfaring med at arbejde med HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points).

Til denne stilling kan en del af introduktionsprogrammet forgå i udlandet.

Vi kan tilbyde
Et spændende og udfordrende arbejde, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt samt i tæt samarbejde med fantastiske kollegaer.

Det er en forudsætning for din ansættelse hos Newrest at du lever op til forskellige myndigheds- og sikkerhedskrav om bl.a. fremvisning af straffeattest og godkendelse af CV i forbindelse med baggrundstjek.

Det praktiske
Arbejdssted: Københavns Lufthavn
Opstart forventes at være d.1 juni 2022

Vi holder løbende samtaler så er du interesseret i jobbet, så send os din ansøgning og CV.
Rekrutteringen varetages af Manpower Group, men du bliver ansat hos Newrest.

Vil du læse mere om Newrest: Klik her https://www.newrest.eu/
 

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.