Deputy Unit Manager søges til Newrest, Københavns lufthavn 

Part time/Full time: Full time 

Employment type: Permanent employment 

Location: København 

Industry: Chef/sous-chef 

Job function: Food Services/Hospitality 

Apply by date: 21-08-2022 

Deputy Unit Manager søges til Newrest, Københavns lufthavn



Har du allerede erfaring som Vice Enhedschef? Er du interesseret i at få mulighed for at arbejde i et internationalt miljø? Så kan det være lige netop dig, vi leder efter. Newrest er i fuld gang med at etablere sig i Skandinavien og søger derfor en Deputy Unit Manager til Københavns lufthavn.

Om Newrest
Newrest er er en virksomhed der er specialiseret inden for catering i fly- og lufthavnsbranchen. Vi er en af de verdensførende aktører indenfor cateringlogistik, og har virksomhed i 58 lande verden over.

Vores 29.500 dedikerede og dygtige medarbejdere gør hver dag, hvad der kræves for at producere og levere afbalancerede og velsmagende måltider til flybranchen, samtidig med at de høje hygiejne- og fødevaresikkerhedsstandarder følges.

Newrest er 94,6% ejet af ledelsen, og dets 340 ledere ejer dens kapital. Newrest har forpligtet sig til løbende at forbedre og innovere de tjenester og ydelser de tilbyder kunder, såvel som sine medarbejderes trivsel og udvikling. Bæredygtig udvikling sociale værdier er kernen i virksomhedens DNA.

Om stillingen :
Din fornemste opgave bliver at få etableret kontakt og herefter at agere bindeled imellem Newrest og Newrest’s kunder i Københavns lufthavn og derigennem sikre den bedst mulige overholdelse af alle forpligtelser og leverancer til kundens fulde tilfredshed. Herunder:
  • Sikre den bedst mulige driftsledelse af Inflight-enheden: Indkøb, produktion og håndtering
  • Sikre rekruttering og ressourcebemanding af rette profiler og til rette budget
  • Lede, udvikle og støtte hele teamet i lufthavnen, herunder ansvar for at udvikle og spotte talenter
  • Ansvar for godt arbejdsmiljø såvel psykisk som fysisk
  • I tæt samarbejde med ledelsen at udvikle og forstærke det kommercielle samarbejde med såvel nuværende som fremtidige kunder


Du vil få en vigtig rolle i at etablere, udvikle og implementere processer og med henblik på at få hele afdelingen til at fungere optimalt. En vigtig del af dit ansvarsområde vil desuden omfatte at byde nye medarbejdere eller interne medarbejdere velkommen til specifik træning relateret til In-flight catering management, og videre arbejde med at udvikle interne kompetencer og spotte talenter.

Om dig?
Den optimale kandidat er en karismatisk og kommunikativ leder, der vægter et godt socialt klima i og som har redskaberne til at sikre, at dette fastholdes. Du sætter pris på at være i et tempofyldt, internationalt arbejdsmiljø og prioriterer en variation af opgaver og ansvarsområder.
  • Du er ambitiøs, vant til at arbejde selvstændigt
  • Du er god til at se helheder såvel som detaljer
  • Du værdsætter en klar struktur i din måde at arbejde på


Mere specifikt søger vi dig som:
  • Har minimum 5 års erfaring i lignende eller sammenlignelig stilling
  • Tidligere har haft en lederrolle med personaleansvar
  • Mestrer dansk og engelsk i både tale og skrift på højt niveau
  • Har dokumenteret erfaring inden for: Økonomi, omkostningsstyring, QHSE og HR
  • Har godt kendskab til Office 365
  • Kan arbejde med varierende arbejdstider, herunder dag- og aften vagter



Det er en fordel, hvis du
  • Kan fransk og/eller spansk
  • Har tidligere erfaring inden for luftfartsindustrien
  • Har en bachelorgrad inden for et relevant område

Til denne stilling kan en del af introduktionsprogrammet foregå i udlandet.


Vi kan tilbyde
Et spændende og udfordrende arbejde, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt samt i tæt samarbejde med fantastiske kollegaer.
Det er en forudsætning for din ansættelse hos Newrest at du lever op til forskellige myndigheds- og sikkerhedskrav om bl.a. godkendelse af CV i forbindelse med baggrundstjek og fremvisning af straffeattest.

Det praktiske
Arbejdssted: Københavns Lufthavn
Opstart forventes at være d.1 juni 2022
Vi holder løbende samtaler så er du interesseret i jobbet, så send os din ansøgning og CV.

Rekrutteringen varetages af Manpower Group, men du bliver ansat hos Newrest.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Lone Hornum, mail: [email protected], eller på tlf.: 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl.10:00-14:00.

Vil du læse mere om Newrest: Klik her https://www.newrest.eu/



 

About Experis 

A different kind of talent company

Achieving business growth in today’s world means having the right people in place - the professional talent that sets organisations apart from their competition. That’s why companies the world over turn to Experis - a different kind of talent company. We have the deep industry knowledge to understand the challenges organisations face and the access to highly skilled professionals to help companies seize opportunities. 

Transforming challenges into opportunity. Accelerating careers. Propelling business growth. Few companies can match Experis’ scope, history of success and our reputation as the global leader in professional talent and workforce solutions. We operate in more than 50 countries and work with over 80 percent of the Fortune Global 500 deploying 38,000 skilled professionals every day. We know how to find the right professionals organisations need to grow their business. 

Experis accelerates business growth and careers by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT and other industries.
We precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve. We also apply our expertise to provide a suite of proven workforce solutions that improve our clients' productivity, efficiency and cost containment. 

Experis is a dedicated business unit of ManpowerGroup – a world leader in employment services for more than 60 years, and a recognized pioneer in the industry.  

facebookCreated with Sketch.